خوش آمدید

ورزشگاه تختی میزبان لیگ بیست و چهارم تا چند هفته اول خواهد بود

ورزشگاه تختی میزبان لیگ بیست و چهارم تا چند هفته اول خواهد بود_تاشکن


به گزارش تاشکن

رئیس فدراسیون فوتبال:

رئیس فدراسیون فوتبال با گفتن این که ورزشگاه آزادی تا هفته سوم لیگ بیست چهارم آماده نخواهد شد او گفت: برای فوتبال قوی نیاز به ورزشگاه‌های تجهیزاست که مصمم هستیم در این راستا به تجهیز آنها پشتیبانی کنیم.

ادامه مطلب
نقد و بازدید گلکسی A15 + ویدیو


به گزارش

خبرگزاری موج


​، مهدی تاج در حاشیه بازدید از ورزشگاه تختی تهران اظهار داشت: مطابق قوانین فیفا و AFC باشگاها به ما ورزشگاه معارفه می‌کنند که ما آن را باید تایید کنیم. اگر نکردیم باید به سراغ ورزشگاه فرد دیگر بروند.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران افزود: محدودیت‌های سرزمین را هم می‌دانیم. این که عده‌ای سخن‌هایی می‌زنند مشخص می کند نمی‌دانند کجا می باشند. باید پشتیبانی کنیم این ورزشگاه‌ها آماده شوند و در اختیار باشگاه‌ها قرار دهیم. الان باشگاهی نداریم که خودش برود ورزشگاه درست کند. برای همین دولت الان به این نتیجه رسیده که خودش برود کارها را انجام بدهد.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: ورزشگاه تختی باید از ابتدای فصل پیش رو آماده شود.

تاج درمورد شرایط ورزشگاه آزادی یادآور شد: ورزشگاه آزادی به گمان زیاد تا هفته سوم آماده نشود. باید بازی‌ها اینجا (ورزشگاه تختی) انجام شوند. مطابق آنچه در گزارش می بود و الان هم دیدم، همه صندلی‌ها شماره شده‌اند. ما در آنجا بازی های ملی را داریم و در ورزشگاه تختی که گمان می دهیم ۲۰ تا ۳۰ هزار طرفدار همراه شوند بازی ها را برگزار می کنیم.

ادامه مطلب
این ویتامین‌ها مصرف زیادشان باعث سرطان می‌شود

تاج تصریح کرد: بدون کانون هواداران باشگاه‌ها و موارد زیاد دیگر، نمی‌توان بازی‌ها را برگزار کرد. ورودی بانوان و موارد مربوط به آنها جدا است. می‌توانند راحت همراه شوند و بروند. مردم می‌توانند راحت روی صندلی‌هایشان بنشینند و بلیت فروشی هم با کدملی باشد تا بدانیم روی هر صندلی چه فردی نشته است و باشگاه هم بتواند برای مدتی درآمد پایدار داشته باشد. صندلی را برای زمان ۶ یا ۷ ماه به یک نفر بفروشد. این در دنیا مرسوم است و باید انجام بدهیم. از اداره ورزش و جوانان تهران ممنون هستم که این ظرفیت را به تهران اضافه کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص این که ربط شفاهی باشگاه‌ها با ارکان این فدراسیون ممنوع شده، اظهار داشت: ۲ بخشنامه اظهار کردیم که باید شفاف سازی شود. یکی این که هیچ فردی از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، فوتسال و فوتبال ساحلی، حق مشاوره، طراحی، برنامه ریزی و قرارداد با هیچ باشگاهی را ندارد. اصرار جدی شده و کمیته اخلاق هم مسئول حسن اجرای این بخشنامه شده است.

ادامه مطلب
در مریخ سنگ‌هایی همانند به «پاپ‌کورن» کشف شد! + عکس_تاشکن

او گفت: دومین بخشنامه این است که به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال گفتیم هرگونه مذاکره شفاهی و یا توافق احتمالی شفاهی فاقد اعتبار است. الان دولت هوشمند همه مسائل جانبی را اتوماسیونی کرده است. باید همه در اتوماسیون به طور مکتوب شود. اگر باشگاهی بازیکنی را معارفه می‌کند، بازیکنی قراردادی را اظهار می‌کند، بازیکن و باشگاهی قراردادی می‌بندند، همه باید به طور مکتوب باشد.

تاج در ادامه گفت: در AFC و فیفا هم همین است. ما برای VAR‌یا موارد دیگر مذاکره می‌کنیم. امکان پذیر مدیری هم با ما توافق کند ولی آنچه عمل می‌شود خواست کتبی ما و موافقت کتبی آن‌ها است. این دو بخشنامه را به طور جدی جستوجو می‌کنیم و فکر می‌کنیم بسسیاری از مشکلات حل شوند.

او در آخر خاطرنشان کرد: ایران قوی، ورزش قوی و فوتبال قوی می خواهد. فوتبال قوی هم ورزشگاه های قوی می خواهد. ماموریت فدراسیون فوتبال ساخت و تجهیز ورزشگاه نیست اما مصمم هستیم امام دست اندرکاران این کار را پشتیبانی کنیم.

ادامه مطلب
کتاب های تلماسه را به چه ترتیبی بخوانیم؟




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع