خوش آمدید

سیاست را در بالاترین سطح خود با ورزش عجین کردند

مشکلات متقاضیان برای ترخیص ۱۳۵ موتور حل و مجوز واردات صادر شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

وزیر ورزش و جوانان:

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: با پیگیری های فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی و وزارت ورزش مشکل داخل کردن ۱۳۵ موتور حل شده است.

ادامه مطلب
وزیر ورزش درگذشت دکتر محمد توکل را تسلیت او گفت


به گزارش

خبرگزاری موج


، کیومرث هاشمی با وجود در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به سوالاتی در رابطه اتفاقات و مسایل ورزش جواب داد، این خبر را اظهار و اصرار کرد که مشکل دیگر موتورها نیز بزودی حل خواهد شد.

این جواب در رابطه سوال یکی از موتورسواران ایران نقل شد که پرسیده می بود: «بنده مدتی پیش درخواستی را درخصوص ترخیص موتورها و حواشی مربوط به آن داشتم که متاسفانه تا این مدت از بین بردن نشده است.»

وزیر ورزش و جوانان در جواب به این سوال او گفت: این نوشته چندین سال است که مسکوت مانده می بود و از بین بردن‌ آن یکی از دغدغه های بنده می بود. خواست شما در مرکز ارتباطات مردمی به ثبت رسیده است و مطابق خواست شما و رسیدگی‌های صورت گرفته شخص مورد نظر نزدیک به دو هفته پیش برکنار شد.

ادامه مطلب
تفاهم‌نامه همکاری ورزشی بین ایران و صربستان امضا شد

کیومرث هاشمی اصرار کرد: نامه دستور ترخیص نزدیک به ۱۶۰ موتور به حراست زده شد که با بازدید های انجام شده مجوز ترخیص ۱۳۵ موتور گرفته شد و بدون هیچ دغدغه ای می توان این تعداد موتور را داخل کرد و ورود مابقی موتورها نیز در دست پیگیری است.




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع