خوش آمدید

اپ ChatGPT در مک منتشر شد؛ تأخیر در عرضه حالت صوتی پیشرفته

اپ ChatGPT در مک انتشار شد؛ تأخیر در اراعه حالت صوتی پیشرفته_تاشکن


به گزارش تاشکن

OpenAI در اتفاقات بهاری خود از نسخه دسکتاپ ChatGPT برای مک رونمایی کرد. در همان مراسم، رونمایی از مدل GPT-4o و حالت صوتی گسترش یافتهاش دقت علاقه‌مندان به هوش مصنوعی را جلب کرد. بااین‌حال، اکنون اپ نسخه دسکتاپ ChatGPT در دسترس قرار گرفته، اما اراعه عمومی حالت صوتی جنجالی این چت‌بات به‌تعویق افتاده است.

بر پایه گزارش تک‌کرانچ، OpenAI می‌گوید که برنامه‌ریزی کرده می بود تا در اواخر ژوئن (تیرماه)، حالت صوتی پیشرفته خود را به طور آلفا برای گروه کوچکی از کاربران ChatGPT Plus انتشار کند، اما مشکلات مختلفی اراعه این حالت صوتی را تا ماه جولای (مردادماه) به‌تعویق انداخته است.

اپ ChatGPT در مک انتشار شد؛ تأخیر در اراعه حالت صوتی پیشرفته_تاشکن ۱۹

باوجود این تأخیر، اکنون اپ نسخه دسکتاپ این چت‌بات محبوب برای کاربران macOS انتشار شده است. با نصب این برنامه و فشاردادن دکمه‌های Option و Space باهم می‌توانید ChatGPT را در هرجایی باز کنید و درمورد آنچه که روی نمایشگر هست، از آن سوال سوال کنید. این چنین نسخه ویندوزی این برنامه به گمان زیادً تا اواخر ۲۰۲۴ اراعه شود.

ادامه مطلب
ایلان ماسک با ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا مخالفت کرد_تاشکن

تأخیر در انتشار کردن حالت صوتی ChatGPT

OpenAI می‌گوید که درحال بهبود توانایی مدل خود برای شناسایی و حذف برخی محتواهای خاص است. این چنین این شرکت درحال کار روی بهبود توانایی کاربری (UX) و آماده‌سازی زیرساخت‌های خود برای منفعت گیری میلیون‌ها نفر و درعین‌حال نگه داری کارکرد هوش مصنوعی در جواب‌های بلادرنگ است.

1719384144 720 اپ ChatGPT در مک انتشار شد؛ تأخیر در اراعه حالت
اپ ChatGPT در مک انتشار شد؛ تأخیر در اراعه حالت صوتی پیشرفته_تاشکن ۲۰

این شرکت می‌گوید که نسخه آلفا این قابلیت را با گروه کوچکی از کاربران به اشتراک می‌گذارد تا بازخورد آن‌ها را جمع‌آوری کرده و برپایه آن اصلاحات ملزوم را انجام دهد. OpenAI می‌گوید که حالت صوتی پیشرفته امکان پذیر تا پاییز نیز برای همه مشتریان ChatGPT Plus انتشار نشود، بسته به این که آیا این مدل برخی از نکات ایمنی را برآورده می‌کند یا خیر. بااین‌حال، به حرف های این شرکت این تأخیر تأثیری روی اراعه قابلیت‌های اشتراک‌گذاری عکس که در اتفاقات بهاری ناظر معارفه آن بودیم، نخواهد داشت.

ادامه مطلب
درآمد سالانه OpenAI به گمان زیادً در سال 2025 به 4 میلیارد دلار خواهد رسید

OpenAI می‌گوید که حالت صوتی پیشرفته ChatGPT می‌تواند حتی احساسات و نشانه‌های غیرکلامی را فهمیدن کند و به آن جواب دهد تا کاربران را به مکالمات واقعی و طبیعی‌تر با هوش مصنوعی نزدیک‌تر کند.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی