خوش آمدید

OpenAI احتمالاً از ماه آینده دسترسی چین به ابزارهایش را مسدود می‌کند

OpenAI به گمان زیادً از ماه آینده دسترسی چین به ابزارهایش را مسدود می‌کند_تاشکن


به گزارش تاشکن

انگارً OpenAI به گسترش‌دهندگان چینی هشدار داده است که از ماه آینده میلادی دسترسی آن‌ها به ابزارهایش را مسدود خواهد کرد. این گزارش مشخص می کند که خالق ChatGPT می‌خواهد در عرصه عدم دسترسی به سرویس‌هایش در کشورهای غیرقابل حمایتتصمیم جدی را در سر دارد.

بلومبرگ به نقل از اسکرین‌شات‌های منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی می‌گوید که استارتاپ تحت حمایتمایکروسافت یادداشت‌هایی را در رابطه تصمیم خود برای گسترش‌دهندگان چندین سرزمین ارسال کرده است. همین امر علت‌شده تا برخی شرکت‌های رقیب چینی همانند هولدینگ علی‌بابا و تنسنت با اعلامیه‌هایی به جستوجو تشویق گسترش‌دهندگان به منفعت گیری از محصولات خود باشند.

دقیقاً اشکار نیست علت ارسال این اعلامیه‌ها توسط OpenAI چه چیزی بوده است.

تقابل آمریکا و چین در عرصه هوش مصنوعی

OpenAI به گمان زیادً از ماه آینده دسترسی چین به ابزارهایش را مسدود می‌کند_تاشکن ۱۴

این چنین باید به این نوشته اشاره کرد که این یادداشت همزمان با سختی فزاینده دولت ایالات متحده برای محدود کردن دسترسی چین به فناوری‌های پیشرفته هوش مصنوعی ارسال شده است. در حالی که ابزارهای OpenAI رسماً در این سرزمین راه‌اندازی نشده است، اما تعداد بسیاری از گسترش‌دهندگان از طریق VPN و ابزارهای دیگر به آن‌ها دسترسی دارند.

ادامه مطلب
کسپرسکی از کشف پیچیده‌ترین دعوا سایبری علیه آیفون خبر می‌دهد
آخرین مطالب

از بایدو گرفته تا استارتاپ‌هایی همانند Zhipu، شرکت‌های چینی در تلاش می باشند تا مدل‌های هوش مصنوعی را گسترش دهند که بتواند با ChatGPT و دیگر مدل‌های پیشرو ساخته‌شده توسط شرکت‌های آمریکایی رقابت کند. در همین حال دولت چین شرکت‌های این سرزمین را به نوآوری در عرصه هوش مصنوعی تشویق می‌کند تا بتواند جایگاه اقتصادی و نظامی خود را تحکیم کند.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
پروژه *Q چیست؟ هوش مصنوعی محرمانه OpenAI که بشر را تهدید می‌کند

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی