خوش آمدید

تملک و تعریض ۱۳۰ مترمربع از خیابان شهید مطهری شهر گلستان

تملک و تعریض ۱۳۰ مترمربع از خیابان شهید مطهری شهر گلستان_تاشکن


به گزارش تاشکن

 به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ سید محمد میرزمانی شهردار شهر گلستان در این بازدید با اظهار خبر تملک و تعریض به مساحت ۱۳۰ مترمربع از خیابان شهید مطهری در این شهر، این عمل را *عیدی شهرداری و شورای اسلامی شهر* به مناسبت عید غدیر خم به شهروندان گلستانی دانست.

 شهردار گلستان با گفتن این که اجرای این مطرح جهت تسهیل در تردد و افت بار ترافیکی در این خیابان پرتردد خواهد شد، اظهار داشت: با کوششهای مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان و مساعدت و همکاری مالکین محترم، قدم بلندی در جهت از بین بردن معضلات ترافیکی و این چنین زیباسازی و ترقی شهری در این منطقه برداشته شد.

 نادر سازور رییس شورای اسلامی شهر گلستان در ادامه ضمن تقدیر از صبر و شکیبایی شهروندان در زمان اجرای این مطرح، ابراز امیدواری کرد که با اجرای این چنین پروژه‌هایی ناظر ترقی کیفیت زندگی شهروندان و افزایش رضایت‌مندی آنان باشیم.

ادامه مطلب
دختر پینگ‌پنگ‌باز ایران نقره رقابت‌های آزاد جهانی را کسب کرد_تاشکن

 دکتر قشقاوی در ادامه افزود: در دوره ششم مدیریت شهری، پروژه های تعریض و بازگشایی قابل دقت ی در شهر گلستان صورت گرفته است که امروز سیزدهمین تعریض‌ و تملک با توافقات صورت گرفته از سوی شهرداری و مالک انجام شد که انشالله با این عمل گره ترافیکی محله حسن آباد، برداشته شود.

نماینده مردم شهرستانهای بهارستان، رباطکریم و شهر تازه پرند افزود: از آنجایی که شراکت و تعامل شهروندان در فرآیند گسترش شهر تاثییر بسزایی دارد از عموم شهروندان خواست می کنم برای گسترش و پیشرفت عمرانی شهرمان، در حوزه تعریض‌ها و نوسازی بافت فرسوده با شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان توافق و همکار کنند تا ناظر عمران و آبادانی هرچه زیاد تر شهر گلستان باشیم.

ادامه مطلب
نگاهی به برنامه «به افق فلسطین»/ چرا آمد و راوی چیست؟

ملزوم به ذکر است که خیابان شهید مطهری از جمله خیابان‌های پرتردد در شهر گلستان است که با اجرای این مطرح ناظر روان‌تر شدن تردد در این معبر خواهیم می بود و این چنین این عمل در راستای زیباسازی و ترقی شهری نیز موثر خواهد می بود.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع