خوش آمدید

حضور روانشناس در جلسات درمان‌های چند تخصصی کودکان مبتلا به سرطان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

وجود روانشناس در جلسات درمان‌های چند تخصصی کودکان مبتلا به سرطان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

حوریه ذوقی در او مباحثه با خبرنگار مهر او گفت: با دقت به برگزاری جلسات درمان‌های چند تخصصی، قسمت روانشناسی محک نیز در این جلسات که با دیگر متخصصان درمانی برگزار می‌شود، شرکت می‌کند. اهمیت وجود نمایندگان قسمت روانشناسی در این جلسات انجام پشتیبانی‌های روانشناسانه‌ی مؤثرتر برای کودکان و خانواده‌های آنان است.

وی درمورد فعالیت‌های مشترک قسمت روانشناسی با دیگر قسمت‌های مؤسسه محک، افزود: در بیمارستان محک ما به جستوجو اجرای برنامه‌های درمان چند تخصصی هستیم از این رو جلساتی با پزشکان رادیوانکولوژی، انکولوژی، پرستاری و…، راه اندازی می‌شود که مقصد آن پشتیبانی بهتر و مؤثرتر به کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌های آنان است.

ذوقی در ادامه گفت: بعضی اوقات همزمان در کنار درمان‌های فیزیکی، مشاوره‌های روانی ملزوم نیز به کودکان مبتلا به سرطان داده می‌شود. اخیراً قسمت روانشناسی محک با قسمت رادیوتراپی جلسات درمانی مشخصی داشته است. از نظر دیگر روانشناسان محک راندهای مشترکی با پزشکان دارند تا اطلاعات ملزوم برای اراعه بهترین خدمات حمایتی به کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌های آنان میانشان رد و بدل شود.

ادامه مطلب
اطلاعات مربوط به سوابق صادرکننده چک، با راه اندازی سامانه چک در راه است

وی او گفت: یکی از با اهمیت ترین جلسات محک، جلسات درمان‌های چند تخصصی است که در آن روانشناس، مددکار اجتماعی، انکولوژیست، جراح و … وجود دارند.

جانشین سرپرست قسمت روانشناسی مؤسسه محک، رویکرد قسمت روانشناسی محک را بر مبنای اصول سلامت محور و سایکوآنکولوژی دانست و اظهار امیدواری کرد که با خدمات اراعه شده در قسمت روانشناسی مؤسسه محک کم کم بیمار و خانواده‌ی او سازگاری بیشتری با شرایط درمان اشکار کنند.

ادامه مطلب
برای نابودی ویروس‌ها حتما پنجره ها را باز کنید !_تاشکن

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی