خوش آمدید

تدابیر جدید یحیی گل محمدی برای خاطیان دیدار ملوان

یحیی گل محمدی سرمربی فولاد خوزستان شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

یحیی گل محمدی به گفتن سرمربی تازه تیم فوتبال فولاد خوزستان برای فصل تازه لیگ برتر انتخاب شد.

ادامه مطلب
بلیت فروشی دربی استقلال و پرسپولیس از فردا اغاز می‌بشود


به گزارش

خبرگزاری موج


، باشگاه فولاد خوزستان که شدیداً جستوجو جذب یحیی گل‌محمدی می بود و در زمستان قبل هم بعد از جدایی ایگناسیو مارتینز برای جذب وی تلاش کرد و تا آخر فصل نتوانسته می بود این کار را انجام بدهد، اکنون به توافق نهایی با سرمربی اسبق پرسپولیس دست یافت و رسماً با وی قرارداد بست.

در شرایطی که حرف های می‌شود فولاد و گل‌محمدی بر سر مباحث مالی اختلاف نظر کوچکی داشتند، امروز این نوشته حل شد و یحیی دقایقی قبل قراردادش با این باشگاه خوزستانی را به طور رسمی امضا کرد.

یحیی گل‌محمدی در شرایطی فولاد خوزستان را انتخاب کرد که طی پنج فصل تازه همراه با پرسپولیس موفق به کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی، دو قهرمانی سوپرجام و یک نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا شده و در فصل تازه هم که سرخ پوشان به قهرمانی دست یافتند، نیم‌فصل هدایت آن را برعهده داشت.

ادامه مطلب
چرا فکر می کنند مردم رأی نمی دهند؟

فولاد خوزستان فصل قبل کارکرد دور از فکر داشت، شرایط بحرانی سپری کرد و در اغاز سقوط قرار گرفته می بود که روز آخر با پیروزی روبه رو نساجی مازندران توانست در لیگ برتر بماند، اما اکنون با انتخاب یحیی گل‌محمدی نشان داده اهداف بزرگی برای فصل تازه دارد.

قرمزهای خوزستان در فصل تازه علیرضا منصوریان، ایگناسیو مارتینز، احمد آل‌نعمه و عبدالله ویسی را به‌گفتن سرمربی بالای سرشان داشتند که اکنون یحیی را انتخاب کردند تا اوضاع فنی و تیم خود را سر و سامان بدهند و مجدد چهره مدعی به خود بگیرند.




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

ادامه مطلب
همه از علاقه ام به پرسپولیس خبر داشتند

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع