خوش آمدید

دنیامالی: نامزدهای انتخابات از جاده انصاف خارج نشوند

نامزدهای انتخابات از جاده انصاف خارج نشوند_تاشکن


به گزارش تاشکن

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبری در رابطه مناظرات، او گفت: مباحثی که در مناظرات نقل می شود می بایست به گونه ای نقل شود که خوراک برای دشمنان ما تهیه نشود.

احمد دنیا مالی، نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی در او گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه این که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در مناظرات از گفتن سخنانی که علتخوشحالی دشمن می شود پرهیز کنند، او گفت: چه نامزدهایی انتخابات ریاست جمهوری، چه نماینده مجلس یا امام جمعه هر فردی که تریبون در اختیار دارد حتما باید احتیاط را در نظر بگیرید.

وی اظهار کرد: ما می توانیم گله های و نقد نسبت بهم و کارکرد  هم داشته باشیم اما می بایست از زاویه انصاف نقل شود و مباحثی که نقل می شود می بایستی به گونه ای نقل شود که خوراک برای دشمنان ما تهیه نشود.

ادامه مطلب
اولین کهکشان مارپیچی کشف شد

دنیا مالی فرمود: از این جهت به نظر می آید که این دوره مناظرات احتمالا تا حدودی مورد احتیاط قرار گرفته و امیدوارم یک هفته مانده به انتخابات این نوشته زیاد تر مورد احتیاط قرار بگیرد و منویات رهبری نیز در این قسمت تامین شود.

انتهای مطلب 

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
تلسکوپ فضایی جیمز وب قدیمی‌ترین سیاه‌چاله کیهان را کشف کرد

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع