خوش آمدید

تاخیر در ارسال اسناد تجهیزات پزشکی مصرفی به بیمه‌ها - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

سهم واردات دارو در سرزمین تنها یک درصد است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار مهر، سید حیدر محمدی عصر شنبه در حاشیه سفر به سمنان برای افتتاح مطرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در او گفت و گو با خبرنگاران بابیان این که واردات دارو در سرزمین تنها یک درصد است، ابراز کرد: تلاش شد تا با تکیه بر توان و امکانات داخلی و صرفه‌جویی ارزی بتوانیم داروهای مورد نیاز را در سرزمین تشکیل کنیم.

وی با گفتن این که ۹۹ درصد داروها ساخت داخلی است، افزود: این نوشته قیمت همه شده دارو برای مصرف کننده را به نسبت واردات افت داده است.

رئیس سازمان غذا و دارو بابیان این که قسمت عمده‌ای از داروهای مورد نیاز بیماران سرطانی نیز در داخل سرزمین تشکیل می‌شود، ابراز کرد: این داروها تخت پوشش بیمه می باشند.

محمدی بابیان این که در عرصه تشکیل تجهیزات پزشکی نیز ۴۰ درصد این ملزومات تشکیل داخلی است، تصریح کرد: دستگاه سی تی اسکن، اکسیژن ساز، ونتیلاتور و شتاب دهنده در داخل سرزمین تشکیل می‌شود.

ادامه مطلب
عراق مقام سوم تورنمنت چهارجانبه اردن را بدست آورد
آخرین مطالب

او گفت: در سازمان غذا و دارو همه کوششها بر افت هزینه‌های تحمیلی به بیماران با تکیه بر دانش به روز و منفعت‌گیری از شرکت‌های دانش بنیان برای تشکیل در سرزمین است.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

ادامه مطلب
پیشنهاد‌های تغذیه ای اختصاصی هوای آلوده/ غذاهای ضد التهاب بخورید - تاشکن

اخبار تکنولوژی