خوش آمدید

در هفت سال گذشته مشکل امنیتی نداشته‌ایم؛ عبور از یک میلیون کاربر

در هفت سال قبل مشکل امنیتی نداشته‌ایم؛ عبور از یک میلیون کاربر_تاشکن


به گزارش تاشکن

در اتفاقات «مسیر اوج» صرافی رمزارزی «سرمایکس»، «احسان مطلبی»، بنیان‌گذار و مدیرعامل این صرافی، و «حسن قلیچ‌خانی»، مدیر بازاریابی، گزارشی از حالت جاری این کسب‌وکار اراعه دادند.

به گزارش دیجیاتو، احسان مطلبی درمورد فراهم امنیت کاربران در سرمایکس او گفت: «ما در تیم سرمایکس همه استانداردها را مراعات کرده‌ایم و تا امروز که هفتمین سال فعالیت خود را سپری می‌کنیم، هیچ مشکل امنیتی نداشته‌ایم.» او یادآور شد بزرگ‌ترین دعوا به صرافی‌های رمزارزی ایران سال ۹۸ علیه سرمایکس رقم خورد اما هیچ داده یا اندوخته‌ای از کاربران به دست هکرها نیفتاد. 

مدیرعامل سرمایکس درمورد دسترسی‌پذیری خدمات این صرافی برای معلولان به امکان احراز هویت حضوری در این صرافی اشاره کرد و او گفت برای پیشبرد احراز هویت این کاربران پشتیبان اختصاصی نیز در نظر گرفته شده است.

استیک‌کردن رمزارزها؛ زمان تازه درآمدزایی

حسن قلیچ‌خانی، مدیر بازاریابی سرمایکس، در این اتفاقات از برنامه‌های تازه این صرافی برای تسهیل خرید و منفعت گیری از ارزهای دیجیتال خبر داد. او او گفت: «خرید قسطی ارزهای دیجیتال به‌زودی و برای اولین‌ بار در سرزمین راه‌اندازی می‌شود. خدمات اراعه وام ریالی با ضمانت رمزارزی هم با شرکای تجاری درحال انجام است و تابستان امسال اراعه خواهد شد.»

ادامه مطلب
هوش مصنوعی گوگل Imagen 3 معارفه شد: قدرتمندترین مولد تصویر_تاشکن
آخرین مطالب

مدیر بازاریابی سرمایکس افزود: «از مهر سال قبل ما پلتفرم معاملاتی P2P (همتا به همتا) را تشکیل کردیم و از ماه قبل سرویس استیکینگ را هم به راه انداختیم. تا پیش‌ازاین، کاربران تنها می‌توانستند از بالارفتن قیمت دارایی‌شان یا خرید وفروش با کاربران دیگر سود کسب کنند اما اکنون از استیک‌کردن دارایی خود هم می‌توانند سود بگیرند.»

قلیچ‌خانی درمورد برنامه‌های این صرافی برای نگهداشت کاربران خود به باشگاه مشتریان «سرمایکس‌کلاب» اشاره کرد و او گفت: «در فضای سرمایکس‌کلاب کاربران می‌توانند امتیازاتی دریافت کنند و این امتیازات را مصرف کنند.»

ادامه مطلب
پرونده تیم سپاهان در کمیته انضباطی است/سیستم VAR در ایران

او در بخشی دیگر، به اهمیت بازی‌های تلگرامی در آشنایی کاربران با ارزهای دیجیتال پرداخت و او گفت: «این بازی‌ها به‌هرحال محبوب شده است و یکی از محاسن آن آشنایی کاربران با فضای رمزارزهاست. رویکرد ما این است که برای کاربران این بازی‌ها محتوای مفیدی تشکیل کنیم که بتوانند با علم و آگاهی بیشتری تصمیم بگیرند.»

عکس خبر از مهدی برهمندپور

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی