خوش آمدید

برگزاری لایو فقط با اعضای کلوز فرندز

برگزاری لایو فقط با اعضای کلوز فرندز_تاشکن


به گزارش تاشکن

اینستاگرام قابلیت جدیدی را برای کاربران خود اراعه کرده است که از طریق آن می‌توانند فقط برای لیست «دوستان نزدیک» (Close Friends) خود لایو برگزار کنند. اکنون با این ویژگی تازه که «Close Friends on Live» نام دارد فقط می‌توان با حداکثر سه کاربر دیگر پخش‌زنده داشت.

بر پایه گزارش تک‌کرانچ، اینستاگرام می‌گوید که ویژگی جدیدی آن در عرصه‌هایی از جمله به‌اشتراک‌گذاشتن افکار خود با دوستان، به‌اشتراک‌گذاری میم‌ها، برنامه‌ریزی سفر و انجام همزمان تکالیف می‌تواند سودمند باشد.

قابلیت پخش زنده یا لایو اینستاگرام اولین بار در سال ۲۰۱۶ اراعه شد، اما آن‌ها همیشه عمومی بوده‌اند، به این معنی که برای همه کاربرانی که شما را جستوجو می‌کنند در دسترس است. اکنون با این ویژگی تازه، کاربران اینستاگرام می‌توانند اشکار کنند که چه افرادی قادر به تماشای لایو آن‌ها باشند.

ادامه مطلب
۱۰ شخصیت شرور که طرفداران دوست دارند در ددپول و ولورین ببینند_تاشکن

تلاش اینستاگرام برای افزایش محبوبیت قابلیت لایو

برگزاری لایو فقط با اعضای کلوز فرندز_تاشکن ۱۴

در حالی که افراد مشهور و اینفلوئنسرها طبق معمولً از طریق لایو برای ربط برقرارکردن با طرفداران خود منفعت گیری می‌کنند، به گمان زیادً آن‌ها با عمومی‌بودن لایوهای خود مشکلی نداشته باشند. اما برای کاربران عادی این نوشته می‌تواند متفاوت باشد و اراعه این ویژگی تازه امکان پذیر علتشود افرادی که تا بحال از لایو اینستاگرام منفعت گیری نکرده‌اند نیز آن را امتحان کنند.

این چنین راه‌اندازی این ویژگی تازه مشخص می کند که اینستاگرام به تلاش خود برای اراعه راه‌های ارتباطی خصوصی و نظارت زیاد تر در پلتفرم خود ادامه می‌دهد.

ادامه مطلب
گفتن محبوب‌ترین کشتی‌گیر دنیا به حسن یزدانی رسید

اینستاگرام اخیراً در حال آزمایش قابلیت‌های فرد دیگر نیز بوده است. قابلیت پوشه‌بندی برای قسمت مطلب‌های دایرکت از جمله این آزمایش‌ها است که از طریق آن می‌توانید دایرکت اینستاگرام را با پنچ پوشه گوناگون دسته‌بندی کنید. این چنین این شبکه اجتماعی در حال آزمایش روشای از تبلیغات است که بین پست‌ها نمایش داده می‌شود و نمی‌توان آن‌ها را رد کرد!

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی