خوش آمدید

۳۳۰ قلم دارو در دولت سیزدهم تحت پوشش بیمه قرار گرفت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

۳۳۰ قلم دارو در دولت سیزدهم تحت پوشش بیمه قرار گرفت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه دستاوردهای دولت شهید جمهور، او گفت: در دولت شهید رئیسی عمل های بزرگ و ماندگاری در حوزه سلامت انجام شد و ما در دولت شهید جمهور بهداشت و پیشگیری را مبنا کار خود قرار دادیم.

او گفت: تا بحال ۳ هزار و ۱۶۴ پروژه بهداشتی از خانه‌های بهداشت، مراکز جامع سلامت و پایگاه مراقبین سلامت در مرزها در دولت شهید جمهور افتتاح شده است.

عین اللهی خاطرنشان کرد: از مجموع این تعداد ۷۰ درصد آن یعنی نزدیک به ۶۳۰ هزار متر مربع در مناطق محروم و نزدیک به ۳۰ درصد آن در دیگر مناطق بوده است. به این علت برتری ما مناطق محروم بوده است.

وزیر بهداشت با اصرار بر این که برای گسترش شبکه بهداشتی، مطرح سلامت خانواده را اجرایی کردیم، او گفت: ما معتقدیم اگر سلامت خانواده ارتقا بخشیده شود سلامت جامعه نیز ارتقا می‌یابد به این علت برای هر ایرانی پرونده سلامت و مواظب سلامت تشکیل کردیم و به ۴۰۰ هزار نفر به طور داوطلبانه آموزش دادیم.

ادامه مطلب
«فیک نیوزها» و راهکارهای مقابله با آن ها در برنامه "سینماگرام"/ ماجرای تهمت زنندگانی که زمان دفاع به فردی نمی دهند
آخرین مطالب

وی اصرار کرد: مطرح پویش ملی سلامت برای غربالگری بیماری‌های دیابت و پرفشاری خون در دی ماه برگزار شد و نزدیک به ۴۶ میلیون نفر در سرزمین در این پویش شرکت کردند.

عین اللهی او گفت: در دولت شهید جمهور ۹۹ خدمت رایگان را برای مادران باردار با مقصد ترویج سبک زندگی سالم، باروری سالم و فرزند آوری به موقع و جوانی جمعیت اراعه داده است.

وی فرمود: خانواده الگویی موفق در نگه داری و ترقی سلامت جامعه با محور زنان معارفه شد. چرا که مادران بیشترین نقش را در نگه داری و مراقبت از سلامت خانواده‌ها ایفا می‌کنند.

ادامه مطلب
بهترین مستند اسکار 2021، امروز در تلویزیون_تاشکن

وزیر بهداشت با گفتن این که ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در دولت سیزدهم افزایش یافت، تصریح کرد: ۱۷ هزار تخت به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی سرزمین اضافه شد که معادل ۱۵ درصد تخت‌های بیمارستانی سرزمین است.

او گفت: با تلاش دانشمندان جوان و تشکیل واکسن، شش نوع واکسن تشکیل شده است و در دوران شیوع ویروس کرونا، روزانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار دز واکسن و بیشتر از هشت میلیون دز واکسن کرونا در هفته تزریق شد که به نوعی ثبت یک رکورد محسوب می‌شود.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

وزیر بهداشت او گفت: نزدیک به ۳۳۰ قلم دارو که پیش از این تحت پوشش بیمه نبودند، در دولت سیزدهم تحت پوشش بیمه‌ای قرار گرفته‌اند.

ادامه مطلب
استقلال یک - صنعت‌ نفت صفر

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی