خوش آمدید

پای آرشا شکوری به موقع سُر خورد!

پای آرشا شکوری به موقع سُر خورد!_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، آرشا شکوری جوان جویای نامی که در جام جهانی نوجوانان در تیم حسین عبدی خوش درخشید راه صد ساله را یک شبه طی کرد اکنون در حالت خاصی به سر می‌برد.

این جوان کم سن و کم‌توانایی در حالی به تیم‌ملی بزرگسالان دعوت شد که در تاریخ فوتبال ایران اولین بازیکنی می بود که بدون سابقه بازی در لیگ برتر پیراهن تیم بزرگسالان را بر تن کرد و احتمالا همین اتفاق شگفت هم مزید بر علت شد تا این بازیکن کم شدن عجیبی را در ادامه مسیر توانایی کند. پرداخته شدن بیشتر از حد رسانه‌ای به این بازیکن و برخی پشتیبانی‌هایی که در عمل نتیجه‌ای معکوس داشت، شرایط خاصی را برای این جوان تازه داخل به فوتبال ایران حکمفرما کرد.

اولین وجود آرشا در لیگ برتر به اواخر نیمه اول دیدار پرسپولیس و هوادار بازمی‌گردد؛ جایی که علیرضا حقیقی به علت صدمه دیدن جای خود را به این دروازه‌بان جوان داد و در نهایت در برابر حملات همه جانبه سرخ‌ها تنها یک بار دروازه‌اش را باز شده دید اما حکایت وجود در بازی‌های بعدی برای شکوری جوان چندان خوشایند نبوده است

ادامه مطلب
استارتاپ ویکند حوزه سلامت در کردستان برگزار می‌بشود - تاشکن

دو گل در بازی سپاهان، ۵ گل در دیدار برابر نساجی و سه گل در مصاف با استقلال خوزستان در لیگ برتر و ۵ گل در جام حذفی در دیدار روبروی گل‌گهر سیرجان ماحصل وجود این دروازه‌بان جوان در سطح اول فوتبال ایران می بود تا بعد از این وجود و ثبت این آمار، هجمه‌هایی روی این گلر تشکیل شود.

به نظر می‌رسد اطرافیان این گلر جوان، باید در مسیر رشد او برای سال‌های آینده در مشاوره به این دروازه‌بان تجدیدنظر داشته باشند چرا که ادامه مشاوره‌های این چینی و تشکیل سختی رسانه‌ای برای نقل کردن نام این بازیکن می‌تواند برای او و آینده اش نتیجه‌ای معکوس به همراه داشته باشد و تبدیل این شود که فوتبال این مهره جوان اغاز نشده به سرانجام برسد.

ادامه مطلب
کم شدن ٨٤٨ واحدی شاخص کل بورس

با این اوصاف به نظر می‌رسد اتفاقات اخیربرای آرشا شکوری در لیگ برتر به نوعی تلنگر به موقعی برای او محسوب می‌شد و اکنون بعد از آخر فصل فوتبالی این زمان برای ریکاوری روحی و روانی برای او تشکیل شده است تا بتواند با روحیه بهتر و شرایط فنی آماده‌تر فصل آینده لیگ برتر را با شرایط بهتری اغاز کند. 

انتهای مطلب/ 

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع