خوش آمدید

سرپرست ریاست جمهوری وارد رشت شد

سرپرست ریاست جمهوری داخل رشت شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ محمد مخبر صبح امروز(پنجشنبه) به منظور افتتاح راه‌آهن رشت کاسپین و با استقبالاسدالله عباسی استاندار گیلان و دیگر اعضای شورای تامین از طریق فرودگاه سردار جنگل داخل رشت شد.

 راه‌آهن رشت کاسپین به گفتن تکمیل کننده کریدور شمال به جنوب با وجود سرپرست ریاست جمهوری، وزیر راه و شهرسازی و استاندار گیلان در منطقه آزاد انزلی به منفعت‌برداری می‌رسد.

 بنا می بود شهید حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برای منفعت‌برداری از راه‌آهن رشت کاسپین و دیگر پروژه‌های مصوب شده دور نخست سفر هیئت دولت به گیلان سفر کنند، اما با شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان، این کار میسر نشده و مردمان دیار میرزا از نعمت وجود شهید جمهور بی منفعت شدند.

پروژه خط آهن رشت – کاسپین بخشی از مسیر ریلی قزوین – رشت است که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۹۷ اغاز شد( اما قرارداد احداث این مسیر ریلی همزمان با ساخت راه آهن قزوین – رشت در ۱۳۹۳ منعقد شده می بود).

ادامه مطلب
وجود حداکثری در انتخابات نظام اسلامی را بیمه می‌کند
آخرین مطالب

 طول این خط آهن ۳۷ کیلومتر است و با احتساب خطوط ایستگاهی به ۴۰ کیلومتر هم می رسد.

 اعتبار هزینه شده برای احداث این مسیر ریلی ۲۳ هزار میلیارد ریال است و با تکمیل و منفعت برداری از آن علاوه بر تسهیل رویه‌های صادراتی، وارداتی و ترانزیت سرزمین یکی از با اهمیت ترین و راهبردی‌ترین راه‌گذرها یا کریدورهای حمل‌ونقل بین‌المللی (کریدورشمال – جنوب) بعد از سال‌ها فعال می‌شود.

 

انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
مشکلات باشگاه خود را حل کنید و افکار را منحرف نکنید!_تاشکن

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع