خوش آمدید

تصاویر و اطلاعات جدیدی از گلکسی بادز 3 سامسونگ فاش شد

تصاویر و اطلاعات جدیدی از گلکسی بادز ۳ سامسونگ آشکار شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

سامسونگ به‌رسم هرساله‌اش، تصمیم دارد در مراسم آنپکد از محصولات جدیدش رونمایی کند. یکی از گجت‌های موردانتظار این مراسم گلکسی بادز ۳ پرو است که هفته قبل عکس موزاییکی آن لو رفت. اکنون عکس جعبه و برخی اطلاعات کلیدی مدل گلکسی بادز ۳ نیز آشکار شده است که در ادامه آن‌ها را مرور می‌کنیم.

بر پایه گزارشی ۹۱mobiles، به نظر می‌رسد سامسونگ گلکسی بادز ۳ را در خرده‌فروشی‌های گوناگون پخش کرده است و اکنون می‌توانیم به جعبه و ظاهر احتمالی آن نگاهی بیندازیم. همان گونه که انتظار می‌رفت، سامسونگ طراحی این ایرباد را تحول داده و دیگر همانند گلکسی بادز ۲ و گلکسی بادز ۲ پرو نیست. گمان دارد گلکسی بادز ۳، زیاد تر همانند به ایرباد ۳ و ایرباد پرو ۲ اپل باشد.

مشخصات احتمالی گلکسی بادز ۳ سامسونگ

باتوجه‌به عکس جعبه گلکسی بادز ۳، این ایرباد قابلیت تنظیم صدای AKG دارد. لوگو AKG را پشت ایربادها می‌بینیم. کیس شارژ نیز مقداری پهن‌تر شده است تا ایربادهای ساقه‌دار تازه بتوانند در آن قرار بگیرند. این چنین جلوی کیس چراغ‌های LED که نشان‌دهنده حالت شارژ می باشند و یک پورت تایپ C وجود دارد.

1718859732 604 تصاویر و اطلاعات جدیدی از گلکسی بادز 3 سامسونگ آشکار.webp

پشت جعبه مشخصات گلکسی بادز ۳ قید شده است. باتوجه‌به مشخصات پشت جعبه، این ایرباد می‌تواند با یک بار شارژ تا ۶ ساعت دوام بیاورد. یقیناً اشکار نیست آیا مقدار شارژدهی با ANC (کنترل نویز فعال) روشن یا خاموش است. یقیناً در مشخصات حرف های نشده این ایرباد از ANC حمایتمی‌کند. ازآنجایی‌که مدل قبلی این قابلیت را داشت، مطمئناً مدل جدیدتر نیز ANC خواهد داشت. برای قیاس، گلکسی بادز ۲ نزدیک به ۵ ساعت با ANC فعال و ۷.۵ ساعت با ANC غیرفعال شارژدهی دارد.

ادامه مطلب
ناکامی سنگین دوربین گلکسی S24 اولترا از آیفون 15 پرو مکس!
آخرین مطالب

این چنین گلکسی بادز ۳ از شارژ سریع حمایتمی‌کند که با ۱۰ دقیقه‌ شارژ سریع، می‌توان ۱ ساعت از آن منفعت گیری کرد. با‌دقت‌به این که گلکسی بادز ۲ پخش یک‌ساعتی را فقط با ۵ دقیقه شارژ اراعه می‌دهد، به نظر می رسد مدل جدیدتر در این عرصه ضعیف عمل می‌کند. علاوه‌براین، گلکسی بادز ۳ گواهی مقاومت در برابر تعریق، آب و گردوغبار دارد؛ به گمان زیادً این ایرباد گواهی IP57 هم داشته باشد.

ادامه مطلب
قیاس تعرفه اینترنت ثابت اپراتورها + جدول_تاشکن

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی