خوش آمدید

امروز عملکرد تیم مقابل هلند خیلی خوب بود

امروز کارکرد تیم روبه رو هلند زیاد خوب بود_تاشکن


به گزارش تاشکن

پیمان اکبری بعد از این دیدار با گفتن این که به مردم عزیزمان سلام و تبریک عرض می‌کنم و به بازیکنان خوبمان خسته نباشید می‌گویم که بازی زیاد خوبی را به نمایش گذاشتند و در نهایت برنده بازی شدند، اصرار کرد: با دقت به این که روز قبل پنج ست بازی سنگین با تیم آمریکا داشتیم، بازیکنانمان امروز هم با روحیه زیاد خوب روبه رو هلند صف آرایی کردند. طبیعی می بود بعضی اوقات فراز ونشیب داشته باشیم. وقتی که پایین افتادیم تلاش کردیم روحیه بازیکنانمان را نگه داری کنیم و اوقات سختی تمرکزشان را از دست ندهند. امروز در کل عملکردشان زیاد خوب می بود. کارهایی که انتظار داشتیم و برنامه‌ریزی کرده بودیم را انجام دادند.

او همین طور گفت: از نظر فنی در دعوا و دفاع روی تور نسبت به تیم هلند کارکرد مساعد داشتیم. همه می‌دانیم بازیکنی همانند نیمیر عبدالعزیز یکی از بهترین‌های دنیاست که امروز تلاش کردیم برنامه‌ای خوب برایش پیاده کنیم و تا جایی که امکان دارد کنترلش کنیم. بعضی اوقات موفق بودیم و بعضی اوقات نه اما از قبل انتظار داشتم بیشترین امتیاز را از دعوا بگیریم و تمرکز خوبی روی سرویس داشتیم. سرویس را جاهایی که نیاز داشتیم زدیم و در نهایت برنده بازی شدیم.

ادامه مطلب
نقش بزرگراه غدیر در افت ترافیک استان‌های تهران و البرز

اکبری به فشردگی مسابقات اشاره و فرمود: کمتر از ۲۴ ساعت برای این بازی زمان داشتیم و کمتر از ۱۸ ساعت تا بازی بعدی زمان داریم. تلاش می‌کنیم بچه‌ها را ریکاوری و آماده کنیم. امیدوارم فردا روبه رو فرانسه هم کارکرد مساعد داشته باشیم. قطعاً همه تلاشمان را می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در جواب به این سوال که امیدوار به برد فرانسه است، فرمود: هیچوقت بدون امید و برای باختن داخل زمین نمی‌شویم و همه تلاشمان را می‌کنیم برنده شویم.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
تازه ترین عکس از جمشید هاشم پور_تاشکن

اکبری در رابطه عکس العمل‌های خود کنار زمین که با شوق کنار خط با بازیکنان سخن بگویید می‌کرد، او گفت: طبیعی است بازیکنان زیاد زمان‌ها به من نگاه می‌کنند. من هم باید با آنها نشاط کنم و انرژی خود را با آنها تقسیم کنم. باید تمرکزم را از دست ندهم و در لحظات حساس آنها را به شرایط مسابقه برگردانم.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع