خوش آمدید

تعریف جدید کارشناسان برای «کووید طولانی مدت» - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

تعریف تازه کارشناسان برای «کووید طویل زمان» – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از مدیسن نت، مطابق تعریف تازه، کووید طویل زمان یک بیماری مزمن است که بعد از ابتلاء به کووید ۱۹ رخ می‌دهد و حداقل برای سه ماه وجود دارد.

مقامات فدرال از آکادمی‌های ملی خواستند تا نوشته تعریف کووید طویل را بازدید کنند، با دقت به این که فقدان یک تعریف جامع برای آن تبدیل مشکلاتی در تشخیص و درمان این اختلال شده است.

دکتر «هاروی فاینبرگ» رئیس بنیاد گوردون و بتی مور و رئیس کمیته نویسندگان، او گفت: «فقدان یک تعریف ثابت برای کووید طویل، تحقیقات را با مشکل روبه رو کرده و تشخیص و مراقبت از بیماران را به تأخیر می‌اندازد».

او در بیانیه خبری آکادمی افزود: «کمیته ما امیدوار است که این تعریف واحد، که با نظرات جوامع تحقیقاتی و بیماران تشکیل شده است، به آموزش عمومی در رابطه این حالت بیماری گسترده پشتیبانی کند.»

ادامه مطلب
باشگاه سپاهان با رای کمیته انضباطی به علت فحاشی محکوم شد_تاشکن
آخرین مطالب

کارشناسان انها گفتند، کمیته‌ای که تعریف تازه را تهیه کرد از داده‌های بیشتر از ۱۳۰۰ نفر منفعت گیری کرده است.

این تعریف بر این باور است که کووید طویل زمان به طرق گوناگون در هر سیستم عضوی از بدن انسان ظاهر می‌شود.

این تعریف می‌گوید کووید طویل زمان می‌تواند درست بعد از عفونت اولیه اغاز شود یا امکان پذیر سپس از گذشت هفته‌ها یا ماه‌ها اغاز شود. امکان پذیر فردی در طول عفونت اولیه خود هیچ علامتی نداشته باشد ولی به کووید طویل مبتلا شود.

ادامه مطلب
همه تمرکز من و تیم بر روی قهرمانی جام ملت‌ها است/ ما ستاره نداریم

محققان افزودند که بیماران مبتلا به کووید طویل زمان امکان پذیر یک یا چند بیماری پزشکی قابل تشخیص نیز داشته باشند. این عارضه می‌تواند هر یک از سیستم‌ها و اندام‌های مهم بدن و حتی اختلالات روانی همانند افسردگی و اضطراب را دچار کنند.

علاوه بر این، کووید طویل زمان می‌تواند مشکلات سلامتی حاضر را تشدید کند و این چنین به گفتن یک حالت تازه اراعه شود.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

این کارشناسان انها گفتند که این علائم و شرایط می‌تواند از خفیف تا شدید متغیر باشد و می‌تواند در عرض چند ماه رفع شود یا برای سال‌ها باقی بماند.

به حرف های کارشناسان، هر فردی بدون در نظر گرفتن سن، جنسیت یا پیشینه، امکان پذیر به کووید طویل مبتلا شود.

ادامه مطلب
درباره دیابت، تلخ ترین شیرینی دنیا بیشتر بدانیم

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی