خوش آمدید

بازگشت نخستين گروه حجاج خراساني به وطن از یکم تيرماه/ مستقبلین به فرودگاه نیایند

برگشت نخستین گروه حجاج خراسانی به وطن از یکم تیرماه/ مستقبلین به فرودگاه نیایند_تاشکن


به گزارش تاشکن

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی خواستار عدم وجود مستقبلین زائران سرزمین وحی در فرودگاه بین‌المللی مشهد شد و او گفت: نخستین گروه حجاج استان خراسان‌رضوی و شمالی یکم تیرماه، داخل فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان‌رضوی؛ محمود امانی‌بنی در نشست هماهنگی عملیات برگشت زائران حج تمتع استان‌های خراسان‌رضوی و شمالی، با اصرار براینکه اصل تکریم زائران و مستقبلین در عملیات برگشت زائران حج تمتع سرلوحه همه عمل های پرسنل است، اظهار داشت: مقصد از برگزاری این نشست، افزایش هماهنگی و انسجام در تسهیل امور زائران و خبر‌رسانی دقیق به مستقبلین است تا مبادا با مشکلی روبه رو شوند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی افزود: نخستین گروه از زائران خراسان‌رضوی و شمالی ساعت ۱۱ و۱۰ دقیقه روز جمعه (یکم تیر‌ماه امسال) با پرواز ۳۵۸۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران داخل فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد خواهند شد.

ادامه مطلب
اولین جزئیات از گوشی ردمی نوت 14 پرو افشا شد_تاشکن

امانی‌بنی با اصرار براینکه تدبیرها و هماهنگی‌های ملزوم برای برگشت حجاج اندیشه شده و با آمادگی کامل به استقبال زائران سرزمین وحی خواهیم رفت، خاطرنشان کرد: امسال بیشتر از ۱۱ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۹ اردیبهشت‌ماه تا ۱۲ خردادماه در قالب ۴۷ پرواز از استان‌ خراسان‌رضوی و شمالی از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به مکه و مدینه اعزام شدند.

امانی‌بنی تصریح کرد: علاوه بر بسیج همه عوامل فرودگاهی، با راه اندازی کمیته عملیات حج با شراکت همه سازمان‌های و ارگان‌های مرتبط از جمله سپاه، پلیس، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان دستگاه‌های امنیتی مستقر در استان خراسان‌رضوی، نسبت به ساماندهی امور و بهبود سطح خدمات‌رسانی به زائران بیت‌الله الحرام عمل شده است.

ادامه مطلب
گوگل از 87 برنامه کلاهبرداری رمزارزی شکایت کرد_تاشکن

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع