خوش آمدید

خدمات سئو سایت

استقلال در خصوص پرونده «عزیزبک آمانوف» توضیح داد_تاشکن


به گزارش تاشکن

باشگاه استقلال تهران توضیحاتی در خصوص پرنده «عزیزبک آمانوف» اراعه کرد.


به گزارش

خبرگزاری موج


​ به نقل از رسانه باشگاه استقلال، محمدرضا بختیاری معاون حقوقی و بین‌الملل باشگاه استقلال در خصوص پرونده عزیزبک آمانوف، به رسانه باشگاه استقلال او گفت: همانطور که می‌دانید این بازیکن فصل قبل با استناد به این که بیشتر از دو ماه می بود که حقوق خود را دریافت نکرده و بعد از ارسال اخطارهای وابسته و گذشت زمان قانونی، با استناد به قوانین بین‌الملل در فوتبال، قرارداد خود را به طور یک طرفه فسخ کرد.

ادامه مطلب
باشگاه استقلال تهران برترین تیم ایران در آسیا شد

او گفت: وقتی که تیم حقوقی ما پرونده را تحویل گرفت، آمانوف حکمی در نزدیک به ۵۸۰ هزار دلار را از اتاق حل اختلاف فیفا علیه استقلال گرفته می بود و مادر اولین عمل با استناد به قوانین و دلایلهای گوناگون، به رای مذکور اعتراض کردیم. یکی از کارهای مهم که ما کردیم این می بود که با دلایلهای گوناگون و اقناع مسئول تجدید نظر CAS، برخلاف روال عادی این دادگاه، به جای صرف هزینه بالای قضاوت سه نفره (۱۵۰ هزار فرانک)، هزینه یک داور (۴۰ هزار فرانک) را دادیم و همین نوشته که بر خلاف رویه عادی است، زیاد ورق را به سود ما برگرداند. این را در نظر بگیرید که وکلای انگلیسی آمانوف اصرار به سه داور داشتند که استدلالات ما رئیس قسمت تحدید نظر را قانع کرد تا با یک داور این پرونده بازدید شود و به نوعی استثنا برای ما قائل شوند.

ادامه مطلب
استقلال و مهدی هاشمی نسب جریمه و محروم شدند

بختیاری اضافه کرد: جزئیات فرد دیگر هم در اینجا نقل می بود همانند این که باید نامه تجدیدنظر ما در این مورد علاوه بر ایمیل، به طور پست هم انجام می‌شد که به علت تحریم‌ها موانعی در این راه وجود داشت. وکلای انگلیسی آمانوف روی همین نوشته انگشت گذاشتند و اظهار کردند که نامه به دست آن‌ها نرسیده است و خواهان رد خواست ما شدند. ولی ما با دلایلهای حقوقی و دفاع مناسب از حقوق باشگاه استقلال موفق شدیم این استدلال را رد کنیم و اظهار کردیم که ما در زمان قانونی نامه را ارسال کردیم و رسیدن یا نرسیدن نامه در آن زمان مورد نظر وکلای آمانوف دست ما نیست. در نهایت با کوششهای صورت گرفته بر پایه اصل حسن نیت، تکلیف زیان دیده در افت زیان و … موفق شدیم رای ۵۸۰ هزار دلاری را به ۳۱۰ افت دهیم که رقم قابل توجهی از این رقم هم مربوط به طلب همان فصل آمانوف است. به عبارت بهتر کاری که ما کردیم این می بود که ما ۴۵۰ هزار دلار غرامت و جریمه در نظر گرفته شده می بود که با دفاع ما این جریمه به ۱۸۰ هزار دلار افت یافت.

ادامه مطلب
10 سریال تکان دهنده که باید دید

معاون حقوقی و بین‌الملل باشگاه استقلال در آخر افزود: جا دارد به این مسئله هم اشاره کنم که عمل های شبیه و با تلاش بیشتری هم در خصوص پرونده ساپینتو انجام شده که ان‌شاءالله بعد از صدور رای در آن خصوص هم توضیحات ملزوم به هواداران گرامی استقلال اراعه می‌شود.




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع