خوش آمدید

Runway از هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدیوی Gen-3 Alpha رونمایی کرد

Runway از هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدیوی Gen-3 Alpha رونمایی کرد_تاشکن


به گزارش تاشکن

استارتاپ هوش مصنوعی Runway تازه ترین هوش مصنوعی مولد ویدیوی خود را به‌نام «Gen-3 Alpha» معارفه کرد. این هوش مصنوعی می‌تواند پرامپت‌های متنی شما را به ویدیو تبدیل کند. Runway می‌گوید که این مدل نسبت به مدل پرچم‌دار قبلی یعنی Gen-2 بهبودهای قابل‌توجهی در ساختار، سبک و حرکت سوژه‌ها داشته است.

بر پایه اظهار Runway، مدل تازه Gen-3 آلفا گامی است در جهت «مدل‌های جهانی عمومی» (General World Models) که این شرکت سال قبل از آن پرده برداشت. این هوش مصنوعی در روزهای آینده برای مشترکین Runway، ازجمله مشتریان سازمانی در دسترس قرار خواهد گرفت.

هوش مصنوعی تازه تبدیل متن به ویدیوی Gen-3 Alpha

Runway می‌گوید که Gen-3 Alpha در تشکیل شخصیت‌های انسانی با طیف گسترده‌ای از عمل های، حرکات و احساسات زیاد خوب عمل می‌کند. این چنین این هوش مصنوعی به‌نحوی طراحی شده است تا سبک‌ها و واژگان تخصصی سینمایی را فهمیدن کند و بتواند کادربندی‌ها و صحنه‌های اصولی برای کاربران بسازد.

یقیناً این هوش مصنوعی محدودیت‌هایی نیز دارد. زمان زمان ویدیوهای Gen-3 Alpha حداکثر ۱۰ ثانیه است. بااین‌حال، بنیانگذار Runway وعده می‌دهد که Gen-3 اولین و کوچک‌ترین عضو خانواده مدل‌های متن به ویدیو این شرکت است و مطمئناً باید چشم به راه مدل‌های گسترش یافتهتر این شرکت در آینده باشیم.

ادامه مطلب
هکرها می‌توانند با سوءاستفاده از هوش مصنوعی از کاربران جاسوسی کنند_تاشکن
آخرین مطالب
1718714406 396 Runway از هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدیوی Gen 3 Alpha

یکی از مزیت‌های این مدل تازه نسبت به Gen-2 شدت و کیفیت کارکرد آن است که انگارً از Sora نیز بهتر عمل می‌کند. همانطور که در این گیف‌ها مشاهده می‌کنید ویدیوهای این مدل تازه از وضوح بالایی برخوردار می باشند. این چنین برای تشکیل یک کلیپ ۵ ثانیه‌ای، باید ۴۵ ثانیه و برای یک کلیپ ۱۰ ثانیه‌ای تنها ۹۰ ثانیه باید چشم به راه بمانید.

1718714407 565 Runway از هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدیوی Gen 3 Alpha

تا این مدت تاریخ دقیق اراعه عمومی این هوش مصنوعی اشکار نیست. این چنین به‌نظر می‌رسد این هوش مصنوعی ابتدا برای مشترکین پولی در دسترس خواهد می بود. مبلغ اشتراک پولی مدل‌های هوش مصنوعی این شرکت ۱۵ دلار در ماه یا ۱۴۴ دلار در سال است. بااین‌حال گمان دارد این مدل در تاریخ نامشخصی برای کاربران معمولی نیز اراعه شود.

ادامه مطلب
نسخه ارزان ویژن پرو با تراشه آیفون و بدون نمایشگر خارجی خواهد بود

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی