خوش آمدید

خدمات سئو سایت

فقط در دو قضیه با فدراسیون فوتبال به توافق نداریم_تاشکن


به گزارش تاشکن

سرمربی تیم ملی فوتسال:

سرمربی تیم ملی فوتسال با اشاره به آخرین حالت همکاری اش، او گفت: در همه عرصه ها با فدراسیون فوتبال به توافق رسیده‌ایم و فقط دو مورد باقی مانده که قرار است روز شنبه جلسه‌ای داشته باشیم.

ادامه مطلب
دختران فوتسال ایران روبه رو ازبکستان به‌راحتی پیروز شدند


به گزارش

خبرگزاری موج


، وحید شمسایی در حاشیه مراسم برترین‌های فوتسال در سال ۰۳- ۱۴۰۲ اظهار داشت: انشاالله در فوتسال همیشه همدلی وجود داشته باشد. وقتی که تیم ملی فوتسال قهرمان آسیا شد مقام معظم رهبری شخصاً اعضای تیم را دعوت و تقدیر کردند و ما باید به این نوشته واقف باشیم که چه رشته مهمی داریم.

او در خصوص حالت قرارداد خود با فدراسیون فوتبال و جلساتی که با اعضای کمیته فوتسال داشته، تصریح کرد: اگر به فردی بر نمی‌خورد باید بگویم که ما کار خود را در فوتسال انجام داده‌ایم. بازی دوستانه، به موقع برگزار شدن مسابقات لیگ برتر، وقتی که باید خودمان را آماده مسابقات کنیم و این چنین تماشای مسابقات لیگ برتر از جمله موارد می بود که به توافق دست یافته‌ایم و دو مورد باقی مانده که قرار است روز شنبه جلسه‌ای را با مهدی تاج داشته باشیم و امیدوارم آن چیزی که به سود فوتسال ایران است رخ دهد.

ادامه مطلب
مرد کشتی روسیه، دعوا تروریستی را تراژدی وحشتناک در مسکو توصیف کرد_تاشکن

سرمربی تیم ملی فوتسال درمورد تحکیم کادر فنی او گفت: همه سخن بگویید‌ها را با فدراسیون انجام داده‌ایم و تنها دو مورد باقی مانده که ان شاالله روز شنبه به جمع بندی خواهیم رسید. من خواست وجود مربی خارجی در کادر فنی تیم ملی را داشته‌ام و این نوشته را با رئیس کمیته فوتسال در بین گذاشته‌ام. خدمت به فوتسال با اهمیت ترین کار است و من تلاش کرده‌ام بهترین کارکرد را داشته باشم.

او در ادامه گفت: زیاد‌ها می‌انها گفتند که من به جستوجو تشکیل توقع زیاد در تیم ملی هستم که درست هم می‌انها گفتند. آدم‌های خائنی در فوتسال وجود دارند که به بازیکن زنگ زده بودند که برای تیم ملی از اسپانیا راهی ایران نشود. آدم‌هایی داریم که هنگامی ما قهرمان آسیا شدیم به تیم ملی ازبکستان تبریک حرف های‌اند. فوتسال برای شخص من نیست، یک روز پیراهن تیم ملی را بر تن کردم و اکنون هم به گفتن مربی در خدمت تیم ملی هستم. من یک میهمان در تیم ملی هستم و روزی هم خواهم رفت. ما لیگ زیاد خوبی داریم و باشگاه‌های با کیفیت در لیگ ایران وجود دارند. او گفت و گو مالی بسیاری خدا را شکر در فوتسال وجود دارد و امیدوارم در فوتسال فسادی در کار نباشد.

ادامه مطلب
شرایط فروش کشنده دانگ فنگ KX520 از سوی سایپا اظهار شد [خرداد 1403]_تاشکن




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع