خوش آمدید

در حضور "علی جوادی" و با همکاری باشگاه «متا» انجام شد/تداوم حمایت مالی بخش خصوصی از المپین‌ها در شمیرانات

در وجود “علی جوادی” و با همکاری باشگاه «متا» انجام شد/تداوم حمایتمالی قسمت خصوصی از المپین‌ها در شمیرانات_تاشکن


به گزارش تاشکن

 

به گزارش خبرگزاری برنا، به‌جستوجو کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط علی پاک‌دامن، ندا شه‌سواری، و مبینا نعمت‌زاده، المپین‌های با لیاقت کشورمان در رشته‌های ورزشی شمشیربازی، تنیس روی میز، و تکواندو، در نشستی در محل باشگاه ورزشی «متا» (واقع در محله الهیه شمیران) برگزار شد، تفاهم‌نامه حمایتمالی این باشگاه ورزشی از قهرمانان ایران گرامی منعقد گردید.

این حرکت نوین، به جستوجو پی‍‌گیری‌های حسین رحیمی‌پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات و همکاری مورد قیمت مدیران باشگاه ورزشی «متا» برای نخستین بار در ورزش استان تهران و سرزمین رقم‌خورد تا الگوی مناسبی برای مساعدت دیگر مجموعه‌های ورزشی تحت مدیریت قسمت خصوصی با مقصد از بین بردن بخشی از دغدغه‌های مالی قهرمانان، ورزشکاران، و مدیران ورزش قهرمانی و حرفه‌ای باشد.

این نشست باحضور ‌علی جوادی مدیر‌کل ورزش و جوانان، علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، حسین رحیمی‌پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات، سپهر تاروردیان مؤسس باشگاه ورزشی فرا (متا)، مطلب نظر مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل، بهروز ابوالفتحی‌راد مسئول نظارت و بازرسی اداره ورزش و جوانان شمیرانات و امیرحسین کاظمی مسئول روابط‌عمومی اداره شمیرانات انجام شد.

ادامه مطلب
آپولو 16 بر روی ماه فرود آمد_تاشکن
آخرین مطالب

در آخر نشست، مدیر‌کل ورزش و جوانان استان تهران ضمن اعطاء تقدیرنامه به دکتر سپهر تاروردیان، با اشاره به گوشه‌ای از مصادیق ایفای نقش حمایتی مؤسس باشگاه ورزشی فرا (متا) در حمایتاز ورزش و قهرمانان ورزشی، از کوششهای وی سپاس کرد.

گفتنی‌است، در اواخر اردیبهشت‌ماه قبل نیز، باشگاه ورزشی فرا (متا)، تفاهم‌نامه حمایتمالی از علی داوودی و شرمینه چهل‌امیرانی، المپین‌های با لیاقت رشته‌های ورزشی وزنه‌برداری و تیراندازی با تفنگ را در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات منعقد کرده می بود.

ادامه مطلب
ترکیب طبیعی حاصل از کلم بروکلی در پیشگیری از سکته موثر است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع