خوش آمدید

برگزاری همزمان سه همایش بیماری‌های گوارش و کبد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

برگزاری همزمان سه همایش بیماری‌های گوارش و کبد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، سی سید امیرپاشا طبائیان، با اشاره به برگزاری سه همایش تخصصی بیماری‌های گوارش و کبد از روز سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران، او گفت: سومین همایش جامع گوارش و کبد، دهمین همایش بین المللی هپاتیت ایران و دومین همایش جامع اندوسکوپی‌های گوارشی ایران، از ۲۹ خرداد لغایت اول تیرماه ۱۴۰۳ به طور حضوری در مرکز همایش‌های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

دبیر انجمن‌های علمی مطالعات کبدی و آندوسکوپی‌های گوارشی افزود: این سه همایش مشترک در واقع بزرگ‌ترین همایش سرزمین در حوزه گوارش را شکل خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: وجود چهره‌های شناخته شده و نقل علمی ایران و بیشتر از ۲۵۰ استاد برجسته حوزه علوم گوارش و کبد و هپاتیت سرزمین در این کنگره و بیشتر از ۱۵۰۰ فوق تخصص و متخصص در این حوزه‌ها، زمان مغتنمی برای به روزرسانی معلومات فعالان این حوزه و نیز خبر رسانی مناسب در حوزه بیماری‌های گوارشی، هپاتیت و کبدی و سرطان‌های دستگاه گوارش است که آمار آنها در جامعه در حال افزایش است.

ادامه مطلب
وزیر ارشاد به دانشگاه صدا و سیما رفت

دبیر انجمن‌های علمی مطالعات کبدی و آندوسکوپی‌های گوارشی در ادامه او گفت: مشکلات گوارشی از شایع‌ترین بیماری‌های بشر بوده و از طیف بیماری‌های ساده تا زیاد پیچیده را شامل می‌شود.

طبائیان افزود: آمار ابتلاء به بیماری‌های التهابی روده و سرطان‌های دستگاه گوارش در سال‌های تازه رشد سریعی داشته و باید در این خصوص خبر رسانی مناسب صورت گیرد تا جامعه فهمید اهمیت غربالگری و مراقبت‌های تخصصی و فوق تخصصی شود.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
ربات انسان‌نمای تسلا حالا می‌تواند به‌صورت خودکار اشیا را مرتب کند [تماشا کنید]

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی