خوش آمدید

رشد ۴۵.۶ درصدی مراکز درمانی متخلف/ تعطیلی ۵۷۶۰ مرکز غیرمجاز - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

رشد ۴۵.۶ درصدی مراکز درمانی متخلف/ تعطیلی ۵۷۶۰ مرکز غیرمجاز – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدهاشم دریاباری، در اجلاس معاونان درمان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی سرزمین در تالار شهید سلیمانی وزارت بهداشت، او گفت: با دقت به کیفیت زیاد نازل مراکز محدود جراحی نسبت به بیمارستان‌ها، اعتباربخشی این مراکز از این بعد به طور جدی انجام خواهد شد.

وی با گفتن این که ۷۶ درصد بیمارستان‌های سرزمین درجه یک می باشند، افزود: در اعتبار بخشی مراکز جراحی محدود، این مراکز همانند بیمارستان‌ها به درجات یک تا چهار تقسیم بندی خواهد شد.

رئیس مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت از اغاز دور ششم اعتباربخشی بیمارستان‌ها از ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ خبر داد و گفتن داشت: در سال قبل بیشتر از ۱۵۴ هزار بازدید نظارتی از مراکز درمانی سرزمین انجام شد که از رشد ۱۵.۵ درصدی نسبت به قبل برخوردار است.

ادامه مطلب
نیم‌ فصل دوم کلا کار سخت است/ملوان نیم فصل عالی نتیجه گرفته بود_تاشکن

دریاباری اضافه کرد: در این بازدیدها ۹ هزار و ۵۴۹ مرکز متخلف به مراجع قانونی و قضائی معارفه شدند که نسبت به قبل از رشد ۴۵.۶ درصدی برخوردار می بود و ۵ هزار و ۷۶۰ مرکز غیرمجاز نیز تعطیل شدند که نسبت به قبل از رشد ۴۲.۵۲ درصدی برخوردار است.

وی از افزایش تعداد بیمارستان‌های دارای مجوز گردشگری سلامت از ۱۳۰ به ۲۸۶ بیمارستان خبر داد و او گفت: تا بحال ۵ دوره مقدماتی و پیشرفته آموزش مهارتی گردشگری سلامت برگزار شده است.

ادامه مطلب
رییس جمهور تازه باید دور از حاشیه باشد_تاشکن

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی