خوش آمدید

فساد مالی در شیائومی؛ دو مدیر ارشد بازارهای بین‌المللی اخراج شدند

فساد مالی در شیائومی؛ دو مدیر ارشد بازارهای بین‌المللی اخراج شدند_تاشکن


به گزارش تاشکن

شیائومی با اخراج دو مدیر ارشد در قسمت تجارت بین‌المللی خود، موضعی قوی در برابر فساد اتخاذ کرده است. این دو مدیر به جرایم مالی گوناگون همانند خواست رشوه متهم شده‌اند.

بر پایه گزارش رسانه چینی ITHome، «چن بینگشو» (Chen Bingxu)، مدیرکل اسبق منطقه آمریکای لاتین، متهم به خواست رشوه، پذیرفتن هدایای گران‌قیمت و سرگرمی‌های مجلل شده است. این چنین «اوون» (Owen)، مدیر کل اسبق اروپای غربی در معامله های برون‌سپاری، مبالغ قابل‌توجهی دریافت کرده است. مطابق گزارش‌ها، هر دوی این مدیران از چهره‌های سرشناس در پیشبرد گسترش شیائومی در خارج از چین بودند.

اخراج مدیران ارشد شیائومی

شیائومی در برابر فساد مالی تازه عمل قاطعی انجام داده است. چن بینگشو علاوه‌بر آنکه از کار برکنار شده، بنا به گزارش‌ها ملزم به جبران ضررهای مالی شرکت است. مدیر دیگر نیز نه‌تنها اخراج شده، بلکه شیائومی عمل های قانونی را علیه او اغاز کرده است تا اتهامات کیفری و خسارت مدنی او را پیگیری کند.

ادامه مطلب
استخدام ۲۵ هزار نفر در وزارت بهداشت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

در سال ۲۰۱۹، اوون به‌گفتن مدیر کل اروپای غربی و چن بینگشو به‌گفتن مدیر کل اروپای شرقی منصوب شدند. بعداً چن بینگشو به‌گفتن مدیر کل قسمت آمریکای لاتین منصوب شد.

فساد مالی در شیائومی؛ دو مدیر ارشد بازارهای بین‌المللی اخراج شدند_تاشکن ۱۴

این شرکت رویکرد قاطعی را در برابر فساد در شعبه‌های جهانی خود در پیش گرفته است. این کار به‌اختصاصی در برهه‌ای که این شرکت با سامسونگ و اپل برای تسلط بر بازار اروپا و آمریکای لاتین رقابت تناتنگی دارد، مهم است. از سویی ازدست‌دادن مدیران کلیدی بین‌المللی به علت این چنین جرایم مالی می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی پیشرفت شیائومی را مختل کند.

ادامه مطلب
شیائومی واچ 2 با قیمت 200 یورو معارفه شد

شیائومی ۵.۳ میلیون دستگاه را در سه‌ماهه اول ۲۰۲۴ روانه بازار آمریکای لاتین کرده و ۱۵.۳ درصد از سهم بازار این منطقه را به خود تعلق داده است. این کار نشان‌دهنده رشد دیدنی ۴۵ درصدی سالانه برای شرکت است. این چنین در بازار اروپا، شیائومی با ۱۶ درصد سهم بازار در سه‌ماهه اول ۲۰۲۴ جایگاه سوم را پیدا کرده است.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی