خوش آمدید

راه‌اندازی سامانه ثبت فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

راه‌اندازی سامانه ثبت فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالعظیم بهفر اظهار کرد: با دقت به قانون احکام دائمی سرزمین و تکالیف قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، امور اجرایی اداره کل امور فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی به طور سامانه‌ای و الکترونیک راه‌اندازی شده و در حال انجام است.

او گفت: در راستای ترقی برنامه‌های سلامت و ایمنی شیر و فراورده‌های لبنی و گوشتی اداره کل امور فراورده‌های غذایی و آشامیدنی دو برنامه عملیاتی شامل پیاده‌سازی الزامات سیستم‌های مدیریت ایمنی مواد غذایی در واحدهای تولیدی محصولات لبنی، گوشتی و دریایی و پایش شاخص‌های سلامت و ایمنی محصولات مذکور را در سطح اراعه اجرا می‌کند تا از انطباق ویژگی‌های این محصولات با معیارها و ضوابط بهداشتی سازمان غذا و دارو مطمعن حاصل کند.

سرپرست اداره کل طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو تصریح کرد: این چنین در اجرای مطرح ملی شیر مدارس، واحدهای برتر تولیدکننده محصولات لبنی را به کمیته ملی شیر مدارس معارفه و به طور اختصاصی تحت کنترل نظارت دارد.

ادامه مطلب
همه برنامه های سحر و افطار تلویزیون + جدول

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

سلامتی

اخبار تکنولوژی