خوش آمدید

بهره‌برداری از ۱۰۰۰ کیلومتر خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی دستاورد متحولانه دولت سیزدهم

منفعت‌برداری از ۱۰۰۰ کیلومتر خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی دستاورد متحولانه دولت سیزدهم_تاشکن


به گزارش تاشکن

عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در او گفت وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری برنا با اشاره به عمل های دولت شهید رئیسی در رابطه با صنعت انرژی سرزمین اظهار داشت: شهید رئیسی در زمان فعالیت خود با صداقت کار کرد و خستگی ناپذیر می بود. با این حال احتمالا برخی از عمل های این دولت نمود ظاهری کمتری داشته باشد.

وی با گفتن این که عمل های دولت سیزدهم در قسمت انرژی عمل های زیرساختی قلمداد می‌شود اصرار کرد: این چنین این دولت عمل های بر زمین مانده دولت قبل در حوزه انرژی را به خوبی مدیریت و فعال ساخت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با گفتن این که برخی از الگو‌ها در حوزه انرژی در دولت سیزدهم تحول اشکار کرد، او گفت: این چنین برخی از سیاستگذاری‌ها در حوزه انرژی در دولت سیزدهم جدی‌تر جستوجو شد.

ادامه مطلب
«خلیل آفریقا» در تلویزیون/ نگاهی به زندگی شیخ زکزاکی«خلیل آفریقا» در تلویزیون/ نگاهی به زندگی شیخ زکزاکی

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس دوازدهم اصرار کرد: به واقع دولت سیزدهم توانست برتری‌های قسمت انرژی را تحول داده و آنها را منقلب کند؛ به واقع این عمل های تنها در آینده می‌تواند خودنمایی کند و اکنون احتمالا ما زیاد نتوانیم درمورد آنها قضاوت درستی داشته باشیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به این علت فعالیت دولت سیزدهم در رابطه با قسمت انرژی فعالیت مثبتی قلمداد می‌شود به باور بنده آثار این فعالیت‌ها را ما می‌توانیم در دولت بعدی که اگر انشاالله ادامه دهنده این دولت باشد، ببینیم.

ادامه مطلب
«آقای قاضی» بالأخره به آنتن شبکه دو رسید_تاشکن

بهره‌برداری از ۱۰۰۰ کیلومتر خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی دستاورد متحولانه دولت سیزدهم

فیاضی اظهار کرد: این چنین رشد ۳۶ درصدی ذخیره گاز در مقابله با ناترازی مقطعی در فصل سرد سال، شکستن رکود رشد اقتصادی سرزمین در قسمت نفت و گاز هم راستا با سیاست جذب حداکثری اندوخته‌گذاری خارجی و دیپلماسی فعال انرژی از جمله دیگر عمل های دولت سیزدهم در حوزه انرژی قلمداد می‌شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی اصرار کرد: این چنین این دولت منفعت‌برداری بیشتر از ۱۰۰۰ کیلومتر خط لوله انتقال نفت خام و فرآورده‌های نفتی را در کارنامه کاری خود قرار داده است.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

بهره‌برداری از ۱۰۰۰ کیلومتر خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی دستاورد متحولانه دولت سیزدهم

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این چنین افزایش ۱۰ میلیون تونی محصولات پتروشیمی در تکمیل زنجیره قیمت صنعت پتروشیمی در کارنامه کاری دولت سیزدهم در قسمت انرژی به چشم می‌خورد.

ادامه مطلب
گوگل از 87 برنامه کلاهبرداری رمزارزی شکایت کرد_تاشکن

فیاضی در ادامه با اشاره به عمل های دولت سیزدهم در راستای گازرسانی به روستا‌ها اصرار کرد: دولت در این قسمت حتی چند برابر سال‌های قبل عمل کرد که این موضوعات هم از جمله عمل های موثر دولت سیزدهم در قسمت انرژی است.

انتهای مطلب/ 

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع