خوش آمدید

مایکروسافت زمان عرضه قابلیت هوش مصنوعی Recall را به تعویق انداخت

مایکروسافت زمان اراعه قابلیت هوش مصنوعی Recall را به تعویق انداخت_تاشکن


به گزارش تاشکن

مایکروسافت هفته آینده رایانه‌های شخصی «Copilot+PC» تازه را بدون قابلیت او گفت و گو‌برانگیز Recall اراعه می‌کند. همان گونه که به گمان زیادً بدانید، این قابلیت مایکروسافت از همه اتفاقات رایانه شما اسکرین‌شات می‌گیرد. غول ردموندی می‌گوید که تصمیم دارد پیش از اراعه‌ عمومی قابلیت Recall آن را با آزمایش‌کنندگان ویندوز اینسایدر تست کند.

مایکروسافت در وبلاگ خود توضیح می‌دهد:

«ما درحال تنظیم مدل انتشار کردن Recall هستیم تا از تخصص جامعه Windows Insider برای مطمعن از این که توانایی آن مطابق با استانداردهای ما در عرصه کیفیت و امنیت است، منفعت گیری کنیم. وقتی که نسخه پیش‌نمایش Recall در دسترس برنامه Windows Insider قرار گرفت، یک پست وبلاگ در رابطه نحوه دریافت آن انتشار می کنیم.»

باوجوداین، خریداران رایانه‌های شخصی کوپایلوت پلاس در ابتدا حتی از طریق Windows Insiders نیز به قابلیت Recall دسترسی نخواهند داشت.

ادامه مطلب
«ساتیا نادلا» در طول 10 سال قیمت مایکروسافت را 10 برابر افزایش داده است
آخرین مطالب
مایکروسافت زمان اراعه قابلیت هوش مصنوعی Recall را به تعویق انداخت_تاشکن ۱۴

قابلیت Recall؛ از نگرانی‌ها تا تعهدات مایکروسافت

مایکروسافت قابلیت هوش مصنوعی Recall را ماه قبل معارفه کرد، اما از آن زمان برخی طرفداران حریم خصوصی و کارشناسان امنیتی هشدار داده‌اند که این قابلیت می‌تواند برای امنیت سایبری یک «فاجعه» به همراه داشته باشد. دیده‌بان داده بریتانیا چند روز بعد از معارفه این قا‌بلیت حرف های می بود که Recal‌l مایکروسافت را از نظر حریم خصوصی بازدید می‌کند.

مایکروسافت هفته قبل متعهد شد که سه به‌روزرسانی بزرگ برای Recall اراعه کند، ازجمله تشکیل یک توانایی هوش مصنوعی اختیاری برای کاربران به‌جای یک توانایی پیش‌فکر، رمزگذاری پایگاه‌داده و احراز هویت از طریق Windows Hello.

ادامه مطلب
شناسایی افراد مشکوک به فشارخون و دیابت/ رصد ۴۵ میلیون ایرانی - تاشکن

Recall از مدل‌های هوش مصنوعی تعبیه‌شده در ویندوز ۱۱ منفعت گیری می‌کند تا از هر چیزی که در رایانه خود می‌بینید یا هر کاری که انجام می‌دهید اسکرین‌شات بگیرد. سپس به شما در عرصه جستجو و بازیابی کارهایی که انجام داده‌اید پشتیبانی می‌کند. مایکروسافت ادعاکرده همه چیز در Recall طوری طراحی شده است که همه اطلاعات روی دستگاه باقی بماند، به این علت هیچ داده‌ای برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی مایکروسافت منفعت گیری نمی‌شود.

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی