خوش آمدید

جزییات پرداخت فوق‌العاده خاص به کارکنان نظام سلامت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

جزییات پرداخت بسیار خاص به کارکنان نظام سلامت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز رحیمی، با اشاره به تلاش وزارت بهداشت برای بهبود معیشت کارکنان نظام سلامت از ابتدای دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: دو مطالبه بسیار خاص کارکنان نظام سلامت و اصلاح مبلغ اضافه‌کار با دستور مقام عالی وزارت برای اجرا، در سطوح گوناگون وزارت متبوع، مجلس شورای اسلامی و دولت مورد پیگیری‌های مستمر قرار گرفت.

وی، مسیر تحقق این مطالبات را پرتلاطم گفت و افزود: نوشته بسیار خاص با کوششهای زیاد، نظر موافق دولت و مجلس شورای اسلامی به مقدار ۱۰ هزار میلیارد تومان از محل اعتبارات هزینه‌ای و اختصاصی وزارت بهداشت تصویب شد.

معاون گسترش مدیریت و منبع های وزارت بهداشت در ادامه گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام با نوشته بسیار خاص کارکنان نظام سلامت در قالب ترمیم حقوق و بدون درج در احکام کارگزینی موافقت کرده که با کوششهای وزارت بهداشت درج این ردیف در احکام کارگزینی از سال آینده محقق خواهد شد.

ادامه مطلب
کارت‌های گرافیک سری RTX 50 انویدیا احتمالا سریعتر از انتظار معارفه شوند_تاشکن

رحیمی با پافشاری بر این که خاص‌تر از کارکنان نظام سلامت برای دریافت بسیار خاص وجود ندارد، افزود: با تلاش وزارت بهداشت و با دقت به حساسیت‌های شغلی، پرداخت بسیار خاص به همه رسته‌های کارکنان نظام سلامت تعلق می‌گیرد.

وی از ابلاغ قانون ترمیم حقوق کارکنان نظام سلامت توسط دولت به وزارت بهداشت در روزهای تازه خبر داد و او گفت: آئین‌نامه ساده و شفافی توسط وزارت بهداشت برای بسیار خاص تدوین شده که در هفته آینده به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ خواهد شد و اجرای آن بلافاصله اغاز خواهد شد

ادامه مطلب
تصفیه خانه فاضلاب پردیس تا 6 ماه آینده آماده و تحویل خواهد شد

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی