خوش آمدید

تغییر نسل به معنای کنار گذاشتن یکباره تمام بازیکنان باتجربه نیست

تحول نسل به معنی کنار گذاشتن یکباره همه بازیکنان باتجربه نیست_تاشکن


به گزارش تاشکن

ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران در خصوص این که آیا یک بازیکن بزرگ مربی خوبی خواهد شد، او گفت: بازیکنان راه و روش فوتبال را بلدند و در آینده به کار خواهند گرفت اما همیشه یک بازیکن بزرگ مربی خوبی نخواهد شد.

او همین طور گفت: چندی پیش به همراه تعداد بسیاری از ستارگان قدیمی فوتبال به لیگ پادشاهان در سرزمین مکزیک رفتم و برای آلمان بازی کردم. توانایی زیاد خوبی می بود و تعداد بسیاری از بزرگان همانند فرانچسکو توتی و پیکه نیز وجود داشتند. هر چند که نتایج خوبی کسب نکردیم اما توانایی زیاد جالبی می بود.

بازیکن اسبق تیم تراکتور سازی در جواب به پرسشی در عرصه عدم وجود در سرخابی‌ها گفت: همیشه اخبار حضورم در یکی از این ۲ تیم در رسانه‌ها انتشار شد اما تکه نشد پیراهن ۲ تیم بزرگ ایران را به تن کنم. من یکبار به استقلال زیاد نزدیک شدم اما نتوانستم به این تیم بیایم. سه سال در تراکتور بودم و خاطرات خوبی نیز از این تیم دارم. یک فصل نیز در فولاد توپ زدم.

ادامه مطلب
شعار تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر معارفه شد

دژاگه با اشاره به او گفت و گو فساد در فوتبال تصریح کرد: چیزهایی در این خصوص شنیدم که آدم را غمگین می‌کند. من در داخل و در جریان این نوشته نیستم که ببینم چه اتفاقی رخ داده است. این اتفاقات در فوتبال جهان هم نمونه دارد. یقیناً زیاد این نوشته را پیگیری نکردم و نمی‌توانم درمورد آن سخن بگویید کنم. من شنیدم یک سری اتفاقات رخ داده و امکان پذیر برخی از باشگاه‌ها با محرومیت روبرو شوند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
تمرین ٩٠ دقیقه‌ای تیم ملی فوتبال با حضور سردار آزمون

تساوی تیم ملی فوتبال ایران در برابر ازبکستان از دیگر موضوعات مورد نظر دژاگه می بود. وی در خصوص این بازی او گفت: نباید زیاد بازی آخر را جدی گرفت. من فکر می کنم مقصد تیم ملی صدرنشینی می بود که به آن رسید. مهم مرحله سپس و قرعه ایران است که باید چشم به راه باشیم و ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. در مرحله سپس بازی‌ها سخت تر خواهد شد چون تکلیف صعودکنندگان به جام جهانی در این مرحله اشکار می‌شود یقیناً تیم ملی بازیکنان بزرگی دارد.

دژاگه با اشاره به تحول نسل در فوتبال ملی ایران نیز افزود: تحول نسل به معنی کنار گذاشتن یکباره همه بازیکنان باتجربه از لیست نیست اما یک روز این تحول نسل رخ خواهد داد و در دوره ما نیز اینگونه می بود.

ادامه مطلب
امیدواریم ملی پوشان دل مردم را شاد کنند

وی که سال‌ها در آلمان زندگی کرده در خصوص یورو ۲۰۲۴ اظهار داشت: به نظرم این دوره از رقابت‌ها زیاد دلنشین خواهد می بود چون آلمان میزبان مسابقات است و این برای فوتبال ژرمن‌ها زیاد مهم است.در این تیم ستارگان خوبی نیز وجود دارند. تونی کروس یکی از بهترین ستاره‌ها است که به لیست ژرمن‌ها اضافه شد. با وجود این که اسکاتلند تیم زیاد خوبی دارد، فکر می‌کنم آلمان در دیدار افتتاحیه می‌تواند برنده شود.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع