خوش آمدید

هاوال H6 هیبرید

هاوال H6 هیبرید در نمایشگاه ماشین شیراز رونمایی شد، وارداتی تازه گروه بهمن_تاشکن


به گزارش تاشکن

خودروهای هاوال با وجود محبوبیت در بازارهای مطرحی همچون استرالیا، وجود چشمگیری در بازار ایران نداشته‌اند. اکنون و بعد از آزادسازی مجدد واردات ماشین به سرزمین، گروه بهمن تصمیم گرفته است تا هاوال H6 هیبرید را به بازار ما بیاورد. باید اشاره کنیم که گروه بهمن در سال‌های پایانی دهه ۱۳۹۰ نیز هاوال H2 را به‌صورت مونتاژی در بازار اراعه کرده می بود.

نگاهی به مشخصات و امکانات هاوال H6 هیبرید

هاوال H6 هیبریدی یک کراس‌اوور متوسط است و رقیب خودروهایی همچون لاماری ایما هیبرید یا تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید خواهد می بود. پیشرانه این ماشین ترکیبی از موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر و موتور الکتریکی است. موتور بنزینی ۱۴۷.۵ اسب‌بخار قوت و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. پیشرانه الکتریکی نیز ۱۷۴ اسب‌بخار قوت و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور اراعه می‌دهد. گیربکس دو حالته DHT (مخصوص خودروهای هیبرید) نیز ماموریت انتقال قوت را در هاوال H6 هیبرید برعهده دارد.

نمایشگاه خودرو شیراز

پکیج باتری‌های هاوال اچ ۶ هیبرید ۱.۶۹ کیلووات ساعت ظرفیت دارد که انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی را فراهم می‌کند. وزن خالص این ماشین ۱۷۲۰ کیلوگرم است و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز ۵.۲ لیتر بنزین به‌ازای صد کیلومتر پیمایش مسیر خواهد می بود. شتاب صفر تا صد این ماشین نیز ۸.۵ ثانیه اظهار شده است. یقیناً اعداد یادشده در حالت ایده‌آل می باشند و در دنیای واقعی، مصرف سوخت زیاد تر و شتاب کمتری را از هاوال اچ ۶ هیبریدی ناظر خواهیم می بود.

ادامه مطلب
خداحافظی رامین رضاییان در شب بردن جام حذفی_تاشکن
آخرین مطالب

لیست امکانات و تجهیزات هاوال H6 هیبرید به شرح زیر می باشند:

ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، تشخیص نقطه کور، رانندگی خودکار سطح ۲، ترمز پارک برقی و اتوهلد، ایربگ‌های جانبی و پرده‌ای و جلو، سامانه ضد واژگونی، کروز کنترل هوشمند تطبیقی، سنسور خستگی راننده، رادار هشدار تحول خط، کنترل کشش و پایداری، گرمکن و سردکن و تنظیم برقی صندلی‌های جلو، شارژر وایرلس، دوربین ثبت وقایع، نمایشگر مالتی‌مدیا ۱۰.۳ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی کلاستر، حالت رانندگی، سانروف پانوراما، تهویه مطبوع اتوماتیک و درب صندوق عقب برقی.

ادامه مطلب
شرایط فروش هونگچی E-QM5 توسط گروه بهمن اظهار شد + جدول خرداد 1403_تاشکن

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی