خوش آمدید

سامسونگ ظاهراً درحال استخدام یکی از مدیران تیم سیری اپل است

سامسونگ انگارً درحال استخدام یکی از مدیران تیم سیری اپل است_تاشکن


به گزارش تاشکن

هرچند سامسونگ اغاز سال جاری میلادی چند ویژگی هوش مصنوعی را برای سری گلکسی اس ۲۴ معارفه کرد، اما دستیار صوتی تجهیزبه هوش مصنوعی آن، یعنی بیکسبی (Bixby) تا بحال چندان مورد دقت نبوده است. اکنون در گزارش جدیدی ادعا شده که سامسو‌نگ درحال استخدام یکی از مدیران اپل از تیم سیری (Siri) است که مسئولیت آگاهی عرصه‌ای و محاوره‌ای را در آن‌جا برعهده داشته، تا تیم تازه هوش مصنوعی غول کره‌ای را رهبری کند.

بر پایه گزارش «مارک گرمن»، گزارشگر قابل مطمعن بلومبرگ، سامسونگ «مورات آکباکاک» را برای رهبری واحد تازه تأسیس خود، یعنی مرکز هوش مصنوعی آمریکای شمالی، استخدام کرده است.

رئیس تازه قسمت هوش مصنوعی سامسونگ

مطابق اطلاعات صفحه لینکدین آکباکاک، انگارً او تا این مدت در اپل مشغول به کار است و رئیس هوش مصنوعی مکالمه‌ای سیری است. بااین‌حال، اگر گزارش بلومبرگ درست باشد، آکباکاک به گمان زیادً درحال سپری‌کردن دوره پایانی کار خود در اپل است. این گزارش درحالی انتشار شده است که اپل در هفته جاری، ویژگی‌های هوش مصنوعی خود را معارفه کرده است.

ادامه مطلب
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران روبه رو هنگ کنگ اشکار شد

از آنجایی که هوش مصنوعی ترند تازه بازار محسوب می‌شود، شرکت‌هایی همانند اپل و سامسونگ سخت در تلاش می باشند تا ویژگی‌ها و خدمات مبتنی بر این فناوری را در محصولات خود معارفه کنند. در چند سال قبل، دستیار صوتی بیکسبی سامسونگ از رقبای خود، همانند الکسا، گوگل اسیستنت و سیری بیشتر از اندازه عقب افتاده است. بااین‌حال، وجود مدیر سیری در سامسونگ می‌تواند توانایی Bixby را کاملاً منقلب کند.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

ادامه مطلب
هاوال H6 هیبرید در نمایشگاه ماشین شیراز رونمایی شد، وارداتی تازه گروه بهمن_تاشکن

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی