خوش آمدید

گلکسی زد فولد 6

گلکسی زد فولد ۶ به گمان زیادً قیمت بالاتری نسبت به نسل قبلی خواهد داشت_تاشکن


به گزارش تاشکن

بعد از ماه‌ها افشای جزئیات درمورد طراحی، رنگ‌ها و مشخصات گلکسی زد فولد ۶، بالاخره جزئیاتی در رابطه قیمت این محصول به دست آمده که متأسفانه خبر خوبی نیست. مطابق این گزارش تازه، قیمت گوشی تاشو بعدی سامسونگ حتی زیاد تر از مدل قبلی خود خواهد می بود.

در گزارش وب‌سایت Smartprix با همکاری یک منبع آگاه به‌نام «ایوان بلاس»، ادعا شده که مدل ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی زد فولد ۶ در ایالات‌متحده، ۱۸۹۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت؛ درحالی‌که قیمت ظرفیت ۵۱۲ گیگابایتی آن، ۲۰۱۹.۹۹ دلار خواهد می بود. گزینه ۱ ترابایتی می‌تواند حتی تا ۲۲۵۹.۹۹ دلار قیمت داشته باشد. در قیاس با گلکسی زد فولد ۵، این رقم‌ها ۱۰۰ دلار افزایش یافته است.

بهبودهای احتمالی گلکسی زد فولد ۶ نسبت به نسل قبل

سری گلکسی زد فولد قبلاً گران‌ترین خط تشکیل تلفنهای سامسونگ می بود و با این افزایش قیمت احتمالی، کاربران انتظار بهبودهای مختلفی را دارند. انگارً سامسونگ درحال از بین بردن مشکلات کلیدی آشکار در مدل‌های قبلی است. صفحه‌نمایش عریض‌تر، طراحی کلی نازک‌تر، باتری بزرگ‌تر و تراشه بهتر، از بهبودهای مورد انتظار برای گلکسی زد فولد ۶ خواهد می بود.

قیمت مقوله‌ای است که می‌تواند قبل از اراعه یک گوشی هوشمند تحول کند، به این علت برای مطمعن از قیمت‌های ذکرشده در گزارش حاضر، باید چشم به راه تأیید سامسونگ بمانیم.

ادامه مطلب
رئیس و دبیرکل فیبا در پی درگذشت «محمود مشحون» مطلب تسلیت فرستادند
آخرین مطالب

سامسونگ انگارً در تاریخ ۲۰ تیرماه تصمیم دارد اتفاقات Unpacked خود را برگزار کند. رویدادی که به نظر تعداد بسیاری از تحلیلگران زیاد پربار خواهد می بود و این شرکت تصمیم معارفه محصولات مختلفی را در آن دارد. این محصولات به گمان زیادً شامل گلکسی زد فلیپ ۶ در کنار زد فولد ۶، ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ و محصولات دیگر است.

باید چشم به راه ماند و دید که محصولات یادشده در نهایت چه قیمت و سخت‌افزاری خواهند داشت. این چنین منبع های گوناگون بر این باورند که این دستگاه‌ها در بازارهای آسیا، اروپا و آفریقا به گمان زیادً فروش خوبی را توانایی خواهند کرد، چون سامسونگ به تعداد بسیاری از خواسته‌های کاربران در روبه رو محصولات خود جامه عمل می‌پوشاند.

ادامه مطلب
دانه‌های بیلی در خورشیدگرفتگی کامل_تاشکن

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی