خوش آمدید

تلاش برای جذب و نگه‌داشت نیروی انسانی در وزارت بهداشت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

خواست استخدام ۸۸ هزار نفر در وزارت بهداشت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، سیف الله مرادی، با گفتن این که در طول سه سال قبل ۳۶ هزار نیروی انسانی در وزارت بهداشت بازنشسته شده‌اند، او گفت: در سه سال قبل مجوز جانشین کردن نیروهای بازنشسته به وزارت بهداشت داده نشده که مکاتبات ملزوم به همراه اراعه جزئیات و نقطه محل نیروهای بازنشسته با سازمان اداری و استخدامی سرزمین، انجام شده است.

او گفت: دو روز پیش جلسه مفصلی با مسئولان سازمان اداری و استخدامی داشتیم و مقرر شد که مجوز استخدام نیروهای جانشین به وزارت بهداشت داده شود. این چنین فراهم نیروهای مورد نیاز پروژه‌های تازه حوزه سلامت شامل تخت‌های بیمارستانی، پروژه‌های بهداشتی و اورژانس که از ابتدا تا آخر سال افتتاح می‌شود نیز مورد او گفت و گو و بازدید قرار گرفت.

مدیرکل منبع های انسانی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: برای پروژه‌های تازه حوزه سلامت که امسال افتتاح می‌شود، به ۵۲ هزار و ۴۰۰ نیروی انسانی در رسته‌های گوناگون نیاز داریم که خواست آن را به سازمان اداری و استخدامی اراعه کرده‌ایم و در حال کارشناسی این سازمان است.

ادامه مطلب
پخش زنده فوتبال ایران ـ فلسطین از شبکه سه

مرادی تصریح کرد: نظر سازمان اداری و استخدامی، استخدام ۲۵ هزار نیروی انسانی است اما نیاز ما در سال جاری و این چنین جایگزینی نیروهای بازنشسته به ترتیب ۵۲ هزار و ۴۰۰ نفر و این چنین ۳۶ هزار نفر است و تلاش ما، فراهم نیروی انسانی مورد نیاز با دریافت مجوز از سازمان‌های مرتبط است.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
چرا صدای انتقادها به «جوکر2» و «در انتهای شب» بلند شده است؟_تاشکن

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی