خوش آمدید

چرا عدم دسترسی به دارو اتفاق می‌افتد/ ماجرای فهرست دارویی کشور - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

بازرسی از داروخانه‌ها با سامانه های هوشمند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس مهدیزاده، در نشست معاونین و مدیران غذا و داروی کلان منطقه یک، اصرار کرد: برگزاری این چنین جلساتی در راستای پیشبرد اهداف کلان منطقه سودمند است.

وی به شعار سال اشاره و تعهدات سازمان و غذا و دارو در تسهیل اراعه مجوزها را یادآوری کرد و افزود: این کار در سال تازه زیاد جدی گرفته شده و متولیان هر حوزه همه توان خود را به کار گرفته اند تا در کمترین زمان ممکن با اراعه تسهیلات ملزوم شرایط و عرصه فعالیت اندوخته گذار فراهم شود؛ لذا این انتظار وجود دارد که معاونت‌های غذا و دارو هم با همان شدت و انرژی ستاد به این خواست مهم رهبری جامه عمل بپوشانند.

مهدیزاده، محصولات کشاورزی متنوع تشکیل شده هر منطقه را از توانمندی‌های بومی آن مناطق برشمرد و او گفت: برای منفعت گیری مناسب از این چنین ظرفیت‌هایی می‌بایستی بر توانمند سازی آزمایشگاه‌ها نیز اهتمام بورزیم.

ادامه مطلب
اختصاص ۱۴۰۰ پرواز و ۱۱ هزار سرویس اتوبوسی برای انتقال زائران

او گفت: بر آن هستیم تا جلسات قطب بتواند چندین نوشته را به گفتن توانایی مهم کشوری در منطقه عملیاتی نموده و بتواند فراورده‌های متنوعی را به گفتن محصولات مهم و بومی این مناطق، ساماندهی کند.

مدیر راهبری و پایش امور استان‌های سازمان غذا و دارو او گفت: منفعت گیری از سامانه‌های هوشمند و تشکیل داشبورد در بازرسی داروخانه‌ها به جای بازرسی فیزیکی با نیروهای کمتری می‌تواند به کنترل و برتری بندی نظارت بر داروخانه پشتیبانی کند.

دسته بندی مطالب

ادامه مطلب
بهترین فضا برای نوآوری جایی است که بتوان در آن نادرست کرد

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی