خوش آمدید

Apple Intelligence

اپل بعد از معارفه Apple Intelligence مجدد دومین شرکت باارزش جهان شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

قیمت سهام اپل به‌جستوجو معارفه سیستم هوش مصنوعی تازه Apple Intelligence در معامله های روز قبل رشد به بیشترین سطح خود رسید و رکورد قبلی‌اش در ماه دسامبر را ناکامی. این شرکت اکنون با قیمت بازار ۳.۱۷۶ تریلیون دلاری در جایگاهی بالاتر از انویدیا قرار گرفته و مجدد دومین شرکت مورد قیمت جهان بعد از مایکروسافت محسوب می‌شود.

سهام اپل با رشد ۷ درصدی در آخر معامله های سه‌شنبه در آمریکا به رکورد قیمت تازه ۲۰۷.۱۵ دلار به‌ازای هر سهم رسید. این اتفاقی در شرایطی رخ داده است که اپل دوشنبه شب مجموعه‌ای از قابلیت‌های هوش مصنوعی را در اتفاقات WWDC 2024 معارفه کرد و از همکاری با OpenAI برای منفعت گیری از ChatGPT در آیفون خبر داد.

رشد اپل با معارفه قابلیت‌های هوش مصنوعی

به‌علاوه، قیمت بازار اپل اکنون ۳.۱۷۶ تریلیون دلار است و از انویدیا با قیمت بازار ۲.۹۷۹ تریلیون دلاری پیشی گرفته است. یقیناً این شرکت مستقر در کوپرتینو هم چنان با مایکروسافت با قیمت بازار ۳.۲۱۶ تریلیون دلار که در جایگاه اول قرار گرفته، فاصله دارد.

ادامه مطلب
اپل «سیری» را با هوش مصنوعی منقلب می‌کند
اپل بعد از معارفه Apple Intelligence مجدد دومین شرکت باارزش جهان شد_تاشکن ۱۴

اپل با این رشد اکنون رکورد قبلی خود مربوط به ۱۴ دسامبر ۲۰۲۳ را شکسته است. تحلیلگران باور دارند که افزودن قابلیت‌های هوش مصنوعی به محصولات اپل می‌تواند قیمت خرید این محصولات را افزایش دهد و تبدیل افزایش درآمد و سود این شرکت شود.

یقیناً تحلیلگران هم چنان می‌گویند باید چشم به راه ماند و دید که شیوه اراعه این قابلیت‌های هوش مصنوعی در فصل پاییز چطور خواهد می بود، اما اگر همه‌چیز به‌خوبی پیش برود، به گمان زیادً کاربران بسیاری مایل به ترقی آیفون خود خواهند می بود؛ چراکه قابلیت‌های Apple Intelligence تنها با محصولات تازه این شرکت ازجمله آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس کار می‌کند. به این علت کاربران محصولات قدیمی‌تر باید برای توانایی این ویژگی‌ها به فکر خرید آیفون‌های تازه باشند.

ادامه مطلب
اپل به‌جستوجو شریکی برای اراعه قابلیت‌های هوش مصنوعی در چین است_تاشکن

اپل در مراسم WWDC 2024 علاوه‌بر سیستم هوش مصنوعی خود از iOS 18 نیز با امکانات و تغییرات متنوع پرده برداشت.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی