خوش آمدید

ارائه بسته خدمات به ستادهای انتخاباتی از سوی مرکز ملی فضای مجازی

اراعه بسته خدمات به ستادهای انتخاباتی از سوی مرکز ملی فضای مجازی_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اولین نشست ستاد انتخابات مرکز ملی فضای مجازی با وجود اعضای ستاد و نمایندگان نامزد‌های انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش از ظهر امروز (۲۳ خرداد) برگزار شد.

در این نشست، درمورد ماموریت‌های این ستاد و این چنین بسته خدمات مرکز ملی فضای مجازی که قرار است به ستاد‌ها اراعه شود، توضیح داده شد.

ستاد انتخابات مرکز ملی فضای مجازی با دقت به نقش و اهمیت فضای مجازی، در تعامل با سکو‌ها و پلتفرم‌های داخلی و زیرساخت‌های حاضر در مرکز ملی فضای مجازی قرار است به ستاد‌های کاندیدا‌ها خدمات مختلفی در حوزه‌های توزیع درست برنامه‌های کاندیداها، رصد و پایش فعالیت‌های انتخاباتی، منفعت گیری از زیرساخت‌های فضای مجازی سرزمین در جهت ربط با مردم و… دسترسی‌هایی را اراعه دهد.

این چنین سامانه esetad.ir در راستای ربط دوسویه بین ستاد‌های نامزد‌ها و این چنین هواداران معارفه شد که خدمات متنوعی از جمله دستیار هوشمند اختصاصی، نظرسنجی مردمی، سرویس پرداخت پشتیبانی‌های مردمی، سامانه‌های داده و رصد و… فراهم کرده است.

ادامه مطلب
انتظار از بیمه تجارت ‌نو؛ نوآوری در ارائه خدمات و حفظ منافع ذی‌نفعان
آخرین مطالب

در این جلسه نسبت به مقررات گذاری فعالیت سکو‌ها و درگاه‌های نشر برای پیشگیری و مقابله با حرکت‌های مجرمانه، به خصوص انتشار کردن اخبار خلاف واقع و کذب نسبت به کاندیدا‌ها نیز او گفت و گو و تبادل نظر صورت گرفت.

نمایندگان کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری نیز در این جلسه ضمن سپاس از مرکز ملی که برای اولین بار دسترسی‌ها و خدماتی را به همه کاندیدا‌ها اراعه کرده است، برخی نیاز‌های دیگر خود در حوزه فضای مجازی را گفتن کرده و از مرکز ملی خواست پشتیبانی در جهت از بین بردن نیاز‌ها داشتند.

ادامه مطلب
شانس آوردیم استقلال ارونوف را نگرفت_تاشکن

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع