خوش آمدید

همه برنامه‌های رادیویی انتخابات ریاست‌جمهوری + جزئیات

همه برنامه های رادیویی انتخابات ریاست جمهوری + جزئیات_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، جزئیات برنامه‌های رادیویی به قرار زیر است:

رادیو ایران؛ ایران امروز در قالب عکس

اختصاصی برنامه «ایران امروز» با مقصد تشکیل فضای تضارب آراء و مناظره برای بالا بردن قوت انتخاب مردم شنبه، یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه ساعت ۱۲:۴۰ به زمان ۷۵ دقیقه روی آنتن رادیو ایران می‌رود. تحکیم شراکت و رقابت انتخاباتی از راهبردهای این برنامه است که با رویکرد اعتمادسازی و امیدآفرینی در ساختار مناظره (با وجود جریان‌های سیاسی و احزاب) روانه آنتن می‌شود. این برنامه زنده به طور تصویری از ایران صدا پخش می‌شود و اخبار مربوط به برنامه در تارنمای رادیو ایران پوشش اختصاصی خواهد داشت. 

رادیو جوان؛ رئیس جمهور محبوب من

«رئیس جمهور محبوب من» کاری از شبکه رادیویی جوان است که با مقصد گفتن ویژگی‌های یک رییس جمهور محبوب از نگاه کارشناسان، صاحبان کسب و کار، دانشجویان و جوانان و نوجوانان و … پخش می شود. جامعه مخاطب این برنامه، جوانان، نوجوان و رای اولی‌ها می باشند که از شنبه تا چهارشنبه ساعات ۱۶ و ۲۲:۳۰ به سمع شنوندگان می‌رسد. راه‌اندازی “پویش رئیس جمهور محبوب من” یکی دیگر از عمل های این شبکه است.

ادامه مطلب
گمان مسمومیت با مصرف بی رویه مکمل‌ها - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

رادیو فرهنگ؛ آقای رئیس جمهور

«آقای رئیس جمهور» از شبکه رادیویی فرهنگ با رویکرد هم‌افزایی و امیدآفرینی شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷ به زمان ۹۰ دقیقه در ساختار میزگرد و گزارشی تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. این برنامه درصدد تأثیرگذاری در فعالان فرهنگی و هنری سرزمین است و جامعه مخاطب این برنامه جوانان، هنرمندان و دانشگاهیان و فعالین فرهنگی می باشند. قسمت‌هایی از برنامه در تارنمای رادیو فرهنگ بارگذاری خواهد شد. 

رادیو تهران؛ میدان پاستور

اختصاصی برنامه «میدان پاستور» کاری از گروه فرهنگ و جامعه رادیو تهران است که با مقصد تشکیل شور و نشاط  از آگاهی برای شراکت در انتخابات هر روز از ساعت ۱۲:۳۰ به زمان ۵۰ دقیقه روی موج FM ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود. پاسخگویی به سؤالات و شبهات شنوندگان، اراعه اطلاعات دقیق بازدید مطالبات مردمی با نگاه به قشر نخبه جامعه قسمت از این برنامه است. در فضای مجازی رادیو تهران “تهران ۳۶۰ “برنامه مجدد تدوین و بارگذاری می‌شود.

ادامه مطلب
شرکت کروز در خرید سهام ایران‌‌خودرو مرتکب تخلف شده است

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

رادیو او مباحثه؛ پاستور شماره ۱۴

مقصد برنامه «پاستور شماره ۱۴» شبکه رادیویی فرهنگ تشکیل انگیزه برای شکل‌گیری فضای رقابتی سالم و جذب حداکثری شراکت است که با تحکیم شراکت و رقابت شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۱۷:۳۰ به زمان ۱۲۰ دقیقه روی آنتن می‌رود. جامعه مخاطب این برنامه نخبگان و اقشاری همچون دانشجویان، روزنامه‌نگاران، فعالان شبکه‌های اجتماعی، دانشگاهیان و حوزویان، اقشار دغدعه‌مند سیاسی می باشند.

رادیو قرآن؛ خادم ملت 

معارفه ویژگی‌های رئیس جمهور تراز نظام اسلامی را از اختصاصی برنامه «خادم ملت»از رادیو قرآن می‌شنوید. با این برنامه با رویکرد عدل‌محوری، هم‌افزایی و امیدآفرینی هر روز از ساعت ۱۱ و ساعت ۱۷:۴۰ در ساختار گزارشی، کارشناسی و مسابقه تقدیم عموم مردم به اختصاصی جامعه قرآنی و دانشگاهیان می‌شود. ایرانصدا قسمت‌های صوتی این برنامه را انتشار خواهد کرد.

ادامه مطلب
مستندهای رمضانی تلویزیون|داستان زندگی هایی که با «نور» قرآن روشن شد

رادیو معارف؛ در مسیر افتخار

اختصاصی برنامه «در مسیر افتخار» با مقصد تأثیرگذاری بر مفاهیم همبستگی ملی و وفاق و همدلی ملت در انتخابات با تحکیم چهار اصل مهم شراکت، سلامت، رقابت و امنیت هر روز از ساعت ۱۸:۲۰ به زمان ۶۰ دقیقه از رادیو معارف تقدیم مخاطبان می‌شود. تشکیل و پخش مستندهایی از سرداران بزرگ، قسمت‌های این برنامه را شامل می‌شود.  پویش «رأی اولی‌ها» در این برنامه جستوجو می‌شود. قسمت‌های گوناگون این برنامه در ایرانصدا به طور پادکست انتشار می‌شود. 

رادیو صبا؛ شمارش معکوس

اختصاصی برنامه «شمارش معکوس» با مقصد القای اهمیت انتخابات با چاشنی طنز برای افزایش امید به آینده از رادیو صبا پخش می‌شود. این برنامه با تحکیم امیدآفرینی شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷ روانه آنتن می‌شود. طراحی شخصیت طنز «میم خبرچی» به گفتن منتخب اتحادیه طنزپردازان رادیو صبا یکی از قسمت‌های اختصاصی این برنامه است. قسمت‌های این برنامه به طور پادکست در تارنمای رادیو صبا و ایرانصدا وایرال می‌شود. 

رادیو سلامت؛ منتخب مردم

مقصد برنامه«منتخب مردم» از رادیو سلامت برجسته‌سازی  نقش ریاست جمهور در پیشبرد سرزمین است که هر روز ساعت ۹ صبح با تحکیم شراکت و  رقابت و سلامت روی آنتن می‌رود. یکی از قسمت‌های اختصاصی در این برنامه به عکس کشیدن ویژگی‌های کاندیدای منتخب است. فضای مجازی رادیو سلامت اخبار این برنامه در تارنما و مطلب رسان‌های شبکه انتشار می‌کند.

ادامه مطلب
پخش رادیو انقلاب از 19 دی اغاز می بشود

رادیو اقتصاد؛ فصل چهاردهم

مقصد برنامه«فصل چهاردهم» از رادیو اقتصاد تبیین برتری‌های اقتصادی دولت آینده و لزوم دقت به برنامه‌های نامزدها در موضوعات اقتصادی است که با راهبرد تحکیم شراکت و رقابت شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱  روی آنتن می‌رود. رویکرد این برنامه عدل‌محوری، هم‌افزایی و امیدآفرینی است که در ساختار ترکیبی از او گفت‌وگوهای کارشناسی و آیتم‌های تحلیلی در راستای افزایش سواد رسانه‌ای مخاطبان تقدیم گروه سنی جوانان، بالاتر و فعالان اقتصادی و کارآفرینان می‌شود. پویش ایران من به منظور دریافت انتظارت فعالان اقتصادی و کارآفرینان از دولت آینده هم در این برنامه طراحی شده است. 

رادیو ورزش؛ میدان انتخاب

اختصاصی برنامه«میدان انتخاب» بر پایه تأثیرگذاری بر جامعه ورزشکاران به گفتن گروه‌های مرجع و تحکیم شراکت و رقابت  هر روز از ساعت ۱۲:۰۵ تا ۱۳ روی آنتن رادیو ورزش می‌رود. از قسمت‌های اختصاصی این برنامه می‌توان به او مباحثه با جامعه نخبگانی ورزش اشاره کرد.

ادامه مطلب
«بچه زرنگ» میزبان کودکان کم‌برخوردار شد

رادیو نمایش؛ خان هفتم  

برنامه «خان هفتم» از رادیو نمایش با مقصد تبیین برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری در خصوص هنر هر روز از ساعت ۹:۳۰ صبح و قیاس هنر اسلامی با هنر فراملی و هنر غربی پخش خواهد شد. فضای مجازی رادیو نمایش قسمت‌های برنامه را در قالب پادکست انتشار می‌کند. فضای مجازی قسمت‌های مهم مطالبات هنرمندان که از نمایندگان فرهنگی هنری نامزدها پرسیده‌اند را به همراه جواب نمایندگان نامزدها و برنامه‌های نقل شده را به طور صوتی و هم به طور نوشتار در فضای مجازی و سایت رادیو نمایش می‌دهد.

رادیو مطلب؛ مطلب جمهور

مقصد برنامه «مطلب جمهور» از شبکه رادیویی مطلب، تبیین اهمیت شرکت در انتخابات از منظر مردم است که هر روز در قسمت صبحگاهی و عصرگاهی به طور شناور با دعوت به وجود حداکثری و شراکت از زبان مردم روی آنتن می‌رود. رویکرد این برنامه تبیینی، تهییجی و هم‌افزایی است که با صراحت کلام و زبان گویای مردم در عرصه انتخابات است. 

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع