خوش آمدید

نسخه بتا سیستم‌عامل‌های جدید اپل برای توسعه‌دهندگان ارائه شد

نسخه بتا سیستم‌عامل‌های تازه اپل برای گسترش‌دهندگان اراعه شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

اپل امروز در کنفرانس WWDC 2024 از نسخه تازه سیستم عامل‌های خود رونمایی کرد. انگارً بعد از این نمایش نیز گسترش‌دهندگان به اولین نسخه بتا همه آپدیت‌ها از جمله iOS 18 و macOS Sequoia دسترسی اشکار کرده‌اند.

گسترش‌دهندگان موفق‌شده بعد از سخنرانی مهم اپل، از طریق تنظیمات دستگاه خود، نسخه‌های بتا iOS 18 و macOS Sequoia و این چنین iPadOS 18 ،tvOS 18 ،watchOS 11 و visionOS 2 دسترسی اشکار کنند. یقیناً اکنون فقط گسترش‌دهندگانی که شناسه مخصوص اپل را دریافت کرده‌اند، می‌توانند این آپدیت‌ها را دریافت کنند.

از بین بردن اصلاحات اولیه سیستم‌عامل‌های اپل

نسخه بتا سیستم‌عامل‌های تازه اپل برای گسترش‌دهندگان اراعه شد_تاشکن ۱۴

طبق معمولً در اولین نسخه‌های بتا باگ و مشکلات بسیاری وجود دارد که در آپدیت‌های بعدی رفع می‌شود. به این علت به گمان زیادً طی چند روز آینده ناظر انتشار کردن گزارش‌های بیشتری در رابطه کارکرد این سیستم‌عامل‌ها باشیم.

ادامه مطلب
iMessage اپل به گمان زیادً نیازی به پذیرفتن قانون بازارهای دیجیتال نداشته باشد

در طول چند ماه آینده، اپل ویژگی‌های حاضر در همه نرم‌افزارهای تازه خود را اصلاح خواهد کرد و بعد از انتشار کردن چند نسخه بتا، انتظار می‌رود که به‌روزرسانی‌ها در ماه سپتامبر به کاربران اراعه شوند.

اسپانسر این اتفاقات در وب‌سایت دیجیاتو، زیتل است؛ Say no to limits ,zitel

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
با کم شدن فروش اپل در چین، قیمت شیائومی 20 میلیارد دلار افزایش یافته است

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی