خوش آمدید

 قطع آب اقامتگاههای غیردایم با هدف جلوگیری از تنش آبی در خوی

 قطع آب اقامتگاههای غیردایم با مقصد جلوگیری از تنش آبی در خوی_تاشکن


به گزارش تاشکن

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی او گفت : در راستای مدیریت بهینه منبع های آبی و جلوگیری از ابراز تنش‌های آبی در روستاها، عمل به قطع موقت آب اقامتگاه‌های غیردائم صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، رعنا قدردان او گفت : این عمل با مقصد ضمانت دسترسی مدام و پایدار ساکنان دائم روستاها به منبع های آب، به‌اختصاصی در فصول گرم سال که مصرف آب به اوج خود می‌رسد، انجام شده است.

قدردان تصریح کرد : برخی از صاحبان اقامتگاه های غیر دائم ، عمل به تشکیل فضای سبز و احداث استخر در ابعاد گوناگون می نمایند که ، مصارف آب را بیشتر از حد انتظار بالا می برد که تبدیل اختلال در امر آبرسانی و یا قطع آب می شود.

ادامه مطلب
اولین تئاتر تلویزیونی مرکز سیمرغ در جشنواره تئاتر فجر

وی اصرار کرد : تاسیسات آبرسانی هر روستا ، بر پایه مقدار جمعیت آن ، طراحی و احداث میگردد و افزودن بار جمعیت و این چنین افزایش مصرف آب ، سختی بیشتر از حدی به این تاسیسات داخل می نماید.

گفتنی است اقاماتگاه های غیر دائم به ویلاها ، خانه باغ ها و مجتمع های مسکونی که اقامتگاه مقطعی می باشند اطلاق می شود که محل کسب و کار و زندگی دائمی افراد نیستند.

انتهای مطلب

دسته بندی مطالب

ادامه مطلب
پژمان بازغی «کودک شو» را به شریفی نیا تحویل داد/ پخش از 5 بهمن

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع