خوش آمدید

خدمات سئو سایت

سفر به هنگ کنگ واقعا اذیت کننده بود_تاشکن


به گزارش تاشکن

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران:

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از شرایط این تیم برای سفر به هنگ کنگ انتقاد کرد.

ادامه مطلب
ایران امسال می‌خواهد اتفاق بزرگی را در آسیا رقم بزند


به گزارش

خبرگزاری موج


، تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته پایانی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی فوتبال ازبکستان است.

امیر قلعه‌نویی سرمربی ایران در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: از رسانه‌ها سپاس می‌کنم که از تیم ملی حمایتکردند و نقد منصفانه داشتند. یک گله هم دارم، این گله بالاتر از فدراسیون و وزارت ورزش است اما در سفری که رفتیم اذیت شدیم. دو ماه قبل نامه زده بودیم که به فکر پرواز باشند اما به فکر نبودند. ما دیروز سعید مهری را از دست دادیم که علت آن پرواز طویل می بود. شان و شخصیت تیم ملی بالاتر می بود. در چین یک مسافر ما را دید او گفت تیم ملی باید اینطور پرواز کند؟ در مرحله سوم به فکر تیم ملی باشند. باید از طریق فوتبال مردم را خوشحال کینم. او گفت و گو فوتبال می‌تواند بخشی از مشکلات را رفع کند.  بازیکنان مخلصانه تلاش می‌کنند تا مردم خوشحال شوند.

ادامه مطلب
استقلال در دیدار دوستانه روبه رو نفت مسجد سلیمان برنده شد

او افزود: درمورد بازی هم باید بگویم ازبکستان یکی از قوت‌های آسیا است. اکنون فوتبال کشورها به هم نزدیک شده است. ازبکستان چندین سال اندوخته‌گذاری کرده و به فکر تیم‌های پایه خود است. آن‌ها پیشرفت کرده‌اند و بازی سختی داریم. با این حال تیم ملی از نظر بدنی آماده است. با این که ما ساعت ۵ صبح رسیدم و رسما دو روز را از دست دادیم. امیدوارم سه امتیاز را بگیریم. تا الان نتایج خوب گرفتیم و صعود ما قطعی شده است و به مرحله سپس رفته‌ایم. مسئولان به فکر مرحله بعدی باشند چون کار سخت است. الان از جلسه فنی آمده‌ایم و تیم حریف را آنالیز کردیم.

 




آیا این خبر سودمند می بود؟




ادامه مطلب
رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن به برتری ایران روبه رو کشورش اعتراف کرد

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع