خوش آمدید

عباسی: رییس جمهور جدید باید دور از حاشیه باشد

رییس جمهور تازه باید دور از حاشیه باشد_تاشکن


به گزارش تاشکن

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با گفتن این که رییس جمهور تازه باید دور از حاشیه باشد، او گفت: پیروزی رییس جمهور تازه وقتی اتفاق می‌افتد که توانایی اجماع سازی و تمرکز بر کار‌های باقیمانده را داشته باشد.

مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا درمورد انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت آن با گفتن این که فردی که کاندیدای ریاست جمهوری می‌شود باید کارآمد وبا کفایت باشد، او گفت: رییس جمهور آینده باید حضورش آرام قسمت بوده وارتباطش با نخبگان به طورمستمربرقرار باشد تا بتواند از ظرفیت این قشر مهم جامعه در امورات گوناگون نهایت منفعت را ببرد.

او گفت: کاندیدای ریاست جمهوری اگر آشنا به مسایل سرزمین و توانمندیهای سرزمین باشد می‌تواند مدیریت قوی را در سطوح گوناگون اجرایی کند و این چنین توانایی اجماع سازی و تمرکز بر کار‌های باقیمانده را داشته باشد.

ادامه مطلب
وفایی به مرحله سوم رقابت‌های اسنوکر آزاد ایرلند شمالی صعود کرد

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: از ویژگی‌های مهم و اساسی رییس جمهور تازه می‌توان به رویکرد تعالی کشورمبتنی برفرصت‌ها و منفعت گیری از شراکت مردم اشاره کرد یقیناً از لحاظ شخصیتی باید به معنی واقعی کلمه باوقار و متین بوده و در ربط با مردم خازعانه و صادقانه حرکت و عمل کند.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
سومین برنز تیم ووشو قطعی شد/ صعود الهه منصوریان به نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع