خوش آمدید

خدمات سئو سایت

ایران ۰ – ۰ ازبکستان_تاشکن


به گزارش تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


، در  مسابقه مقدماتی جام جهانی بین ایران و ازبکستان،  امیر قلعه‌نویی ترکیب علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، صالح حردانی، میلاد محمدی، امید نورافکن، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، مهدی طارمی و سردار آزمون را که ترکیبی تهاجمی و زهردار به حساب می اید را برگزیده است.

این در حالی است که در بازی قبلی مقدماتی جام جهانی که در هنگ‌کنگ برگزار شد مطلب نیازمند، آریا یوسفی، محمدامین حزباوی، شجاع خلیل زاده، ابوالفضل جلالی، محمد قربانی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، مهدی قایدی و سردار آزمون.

ادامه مطلب
ایران و ترکمنستان روز دوم فروردین مسابقه خواهند داد

همانطور که اشکار است شجاع خلیل‌زاده، سامان قدوس، مهدی طارمی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش ۵ بازیکنی می باشند که به همانند بازی قبلی در ترکیب قرار گرفته اند ولی علیرضا بیرانوند، کنعانی زادگان که محروم می بود، امید نورافکن، سعادت حردانی، میلاد محمدی و مهدی ترابی به ترکیب مهم داخل شده اند تا در این دیدار مهم به قوت تیم در خط دفاعی، میانی و هجومی بیفزایند.

تیم ملی فوتبال ایران در پنج مسابقه اخیرش در مرحله نخست مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ عملکردی شبیه با ازبکستان داشته و چهار پیروزی یک تساوی پیدا کرده، اما به علت تفاضل گل بهتر در صدر جدول گروه E قرار گرفته و امشب می‌تواند جایگاه اول خود را تثبیت کند، اما در سمت روبه رو شاگردان کاتانچ هم با روحیه خوبی به استادیوم آزادی آمده‌اند و به جستوجو پیروزی برابر تماشاگران پرشمار ایرانی می باشند.

ادامه مطلب
کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴، نیمار را از دست داد

ورزشگاه: آزادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

 

داور: کیم جونگ هیوک (کره جنوبی)/ پشتیبانی‌ه: پارک یونگ و ژانگ جونگ پیل؛ داور چهارم: چای سنگیوپ.

تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، صالح حردانی، میلاد محمدی، امید نورافکن، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، مهدی طارمی و سردار آزمون

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

تیم ملی ازبکستان: اوتکیر یوسوپوف، حسین‌الدین علیکولوف، رستم‌جون آشورماتوف، عبدالغدیر حسین‌اف، شیرزود نصرالله‌اف، فرخ سیفی‌اف، اوتابک شوکوروف، عادل‌جان خاموربکوف، جلال‌الدین ماشاریپوف، اوستون اورونوف و الدور شومورودوف

سرمربی: سرکو کاتانچ

 

حاشیه:

سعید مهری به علت صدمه دیدگی از ناحیه کشاله ران در فهرست تیم ملی وجود ندارد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان بعد از سپری کردن یک جلسه محرومیت مجدد به لیست و ترکیب تیم ملی برگشت.

ادامه مطلب
۴ آزادکار ایران در دور نخست تورنمنت مجارستان پیروز شدند_تاشکن

هواداران بسیاری نزدیک به سه ساعت مانده به اغاز بازی روبه رو درهای ورزشگاه آزادی حاضر شدند تا بتوانند داخل استادیوم شوند.

بانوان بسیاری قبل از باز شدن درهای استادیوم به مجموعه ورزشی آزادی آمدند که بعضا بلیت هم دراختیار ندارند!

اعضای تیم ملی ایران ساعت ۱۸:۴۵ با دو دستگاه اتوبوس داخل استادیوم آزادی شدند.

داوران کره‌ای ساعت ۱۸:۵۰ داخل ورزشگاه آزادی شدند و بازدیدی از چمن داشتند.

 



آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع