خوش آمدید

اشتباهات خنده دار تامی فیوری بوکسور در بازی فوتبال خیریه سالانه «ساکر اید» + ویدیو

اشتباهات خنده دار تامی فیوری بوکسور در بازی فوتبال خیریه سالانه «ساکر اید» + ویدیو_تاشکن


به گزارش تاشکن

یکی از دلنشین‌ترین رویدادهای ورزشی-خیریه سال، بازی سالانه ساکر اید (Soccer Aid) در استادیوم استمفورد بریج لندن برگزار شد. این بازی که با وجود ستارگان دنیای ورزش، سینما و تلویزیون همراه است، امسال نیز با لحظاتی خاطره‌انگیز و یقیناً خنده‌دار همراه می بود. یکی از نکات دلنشین دقت این بازی، وجود تامی فیوری، بوکسور معروف و ستاره اسبق برنامه تلویزیونی جزیره عشق در تیم منتخب جهان به سرپرستی مائوریسیو پوچتینو می بود.

فیوری که سال قبل نیز به علت کارکرد ضعیفش در این بازی مورد تمسخر قرار گرفته می بود، امسال نیز موفق نشد از این سرنوشت فرار کند.

در یکی از صحنه‌های خنده‌دار، فیوری ۲۵ ساله در تلاش برای عبور از محمد فرح، دونده مشهور انگلیسی، با ضربه‌ای ناشیانه توپ را جا گذاشت. این صحنه علتشد پوچتینو و رابی کین، دو چهره سرشناس دنیای فوتبال، در نیمکت از خنده منفجر شوند.

1718080568 955 اشتباهات خنده دار تامی فیوری بوکسور در بازی فوتبال خیریه.webp

اما این آخر ماجرا نبوده است. در صحنه‌ای دیگر، فیوری به جای پرتاب اوت با دست، توپ را با غلتاندن به زمین بازی برگرداند!

ادامه مطلب
نقش برنامه ریزی حساب در به حداکثر رساندن روابط با مشتری
آخرین مطالب

این لحظات علتشد کاربران شبکه‌های اجتماعی به شوخی از توانایی فوتبالی فیوری انتقاد کنند. یکی از هواداران نوشت: «تامی فیوری واقعاً چرا این شکلی پرتاب اوت را انجام داد. واقعاً عجیبه که قوانین فوتبال را نمی‌داند.» فرد دیگر اضافه کرد: «نمی‌دانم چرا هم چنان از او در این بازی دعوت می‌کنند.»

1718080568 188 اشتباهات خنده دار تامی فیوری بوکسور در بازی فوتبال خیریه.webp

اما فراتر از این لحظات خنده‌دار، بازی با شوق و گل‌های قشنگ همراه می بود. جو کول برای تیم منتخب انگلیس گلزنی کرد و ادن هازارد با یک ضربه ایستگاهی برای تیم منتخب جهان گلی به ثمر رساند. الساندرو دل پیرو تیم منتخب جهان را پیش انداخت، اما الن وایت با گلزنی تاریخی‌اش به گفتن اولین زن گلزن در تاریخ Soccer Aid، بازی را به تساوی کشاند.

1718080568 497 اشتباهات خنده دار تامی فیوری بوکسور در بازی فوتبال خیریه.webp

در نیمه دوم، با وجود دروازه‌بان‌های سلبریتی، گل‌ها زیاد تر شد. استیون بارتلت، ستاره رئالیتی شوی «لانه اژدها»، دو گل زد و بازیکن برتر میدان شد. جرمین دفو و تئو والکات هم برای منتخب انگلیس گلزنی کردند. در نهایت، تیم منتخب انگلیس با نتیجه ۶-۲ پیروز شد و اولین برد خود از سال ۲۰۱۸ را جشن گرفت.

ادامه مطلب
نگاهی دیگر به کارنامه تلویزیون در ایام رمضان و نوروز 1403_تاشکن

این بازی نه تنها لحظاتی سرگرم‌کننده برای هواداران فراهم کرد، بلکه با مقصد جمع‌آوری پشتیبانی برای کودکان نیازمند، روح ورزش و بشردوستی را به نمایش گذاشت.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی