خوش آمدید

از سال 2010 آیکون‌ها را آزادانه جابه‌جا می‌کنیم

از سال ۲۰۱۰ آیکون‌ها را آزادانه جابه‌جا می‌کنیم_تاشکن


به گزارش تاشکن

اپل شب قبل از iOS 18‌ رونمایی کرد؛ سیستم‌عاملی که به کاربر اجازه می‌دهد آیکون‌ها را هرجای صفحه که می‌خواهد بگذارد. اکنون سامسونگ موبایل آمریکا با انتشار کردن پستی در ایکس به این نوشته اشاره کرده که این قابلیت از سال ۲۰۱۰ در تلفنهای سامسونگ وجود داشته است. این شرکت این چنین به قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل طعنه زد.

اپل درجریان کنفرانس WWDC24، مجموعه‌ای از ویژگی‌های تازه هوش مصنوعی را برای نسخه‌های بعدی iOS ،iPadOS و macOS معارفه کرد. به‌گفتن مثال، برنامه Notes قابلیت تبدیل صدا به متن و خلاصه‌های هوش مصنوعی را به‌دست خواهد آورد. ویژگی فرد دیگر به‌نام «Clean Up» از هوش مصنوعی برای پاک‌کردن اشیا از عکس‌ها منفعت گیری می‌کند.

اگر این ویژگی‌ها آشنا به‌نظر می‌رسند، به این علت است که شما می‌توانید همین کارها را در اندروید انجام دهید. درواقع، بخشی از آن چیزی که در WWDC معارفه شد، وام‌گرفته از اندروید می بود. انگارً در جریان این اتفاقات، سامسونگ در حال تماشای کنفرانس بوده، چون حساب کاربری این شرکت در شبکه‌های اجتماعی ایکس به اپل کنایه زده است.

ادامه مطلب
سری گلکسی S25 به گمان زیادً تنها با پردازنده اگزینوس اراعه خواهد شد

سامسونگ بار دیگر به اپل کنایه زد

سامسونگ آمریکا در پستی در ایکس نوشت: «افزودن [نام] «اپل» علتنمی‌شود که این [قابلیت‌ها] تازه یا پیشگامانه باشند. به هوش مصنوعی خوش آمدی 🍎.»

اما این فقط ویژگی‌های هوش مصنوعی اندروید نیست که به‌نظر می‌رسد اپل از آن‌ها الهام گرفته است. اپل درجریان اتفاقات خود این چنین خبرداد که کاربران آیفون می‌توانند برنامه‌ها را روی صفحه در هر جایی که می‌خواهند قرار دهند، به‌حرف های سامسونگ این دقیقاً همانند کاری است که کاربران اندروید از سال ۲۰۱۰ می‌توانند انجام بدهند.

1718098621 758 از سال 2010 آیکون‌ها را آزادانه جابه‌جا می‌کنیم تاشکن.webp

گفتنی است سامسونگ تنها شرکتی نبوده است که به اخبار شب قبل اپل کنایه زد. شرکت ناتینگ نیز بعد از معارفه قابلیتی که به شما اجازه می‌دهد رنگ آیکون‌ها را عوض کنید، به‌صورت کنایه‌آمیز عکس زیر را انتشار کرد. قابلیت تازه iOS زیاد همانند به Icon Pack شرکت ناتینگ یا آیکون‌های تم‌دار گوگل است.

1718098621 832 از سال 2010 آیکون‌ها را آزادانه جابه‌جا می‌کنیم تاشکن.webp

به‌طور کلی، به‌نظر می‌رسد که اپل بار دیگر درحال تلاش برای همگام‌شدن با اندروید است. ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل با معارفه هوش اپل یا همان Apple Intelligence در دنباله سال جاری اراعه خواهند شد.

ادامه مطلب
قرعه کشی 4 مناظره تلویزیونی تا لحظاتی دیگر_تاشکن

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی