خوش آمدید

پایان عملیات انتقال زائران ایرانی به عربستان

آخر عملیات انتقال زائران ایرانی به عربستان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری برنا، با انتقال آخرین گروه زائران ایرانی به سرزمین وحی، عملیات اعزام و انتقال حجاج و عوامل ایرانی حج تمتع ۱۴۰۳ به سرزمین عربستان آخر یافت.

با عنایت الهی و کوششهای شبانه روزی همه دست اندرکاران و دستگاه‌های همکار همه زایران و عوامل، به سلامت به سرزمین عربستان انتقال یافتند و اکنون در سرزمین وحی وجود دارند.

نخستین پرواز زائران ایرانی بامداد ۲۴ اردیبهشت ماه از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد مدینه منوره انجام گرفت و آخرین پرواز نیز شامگاه دوشنبه از ترمینال سلام به فرودگاه جده انجام پذیرفت.
۲۲۰ پرواز از کشورمان به فرودگاه مدینه و ۱۵۹ پرواز نیز به فرودگاه جده انجام گرفت که جمعا ۳۷۹ پرواز به سرزمین عربستان انجام پذیرفت.

طی این بازه وقتی ۳۶۵ کاروان مدینه قبل و ۲۵۸ کاروان مدینه سپس داخل سرزمین عربستان شدند که همه کاروان‌های مدینه قبل سپس از وجود ۵ روزه در شهر پیامبر (ص) با قطار سریع السیر به مکه منتقل شدند؛ قرار است روال انتقال زایران مدینه سپس نیز با قطار انجام بگیرد.

ادامه مطلب
این افراد بیشتر در معرض چاقی هستند
آخرین مطالب

اکنون نیز فقط تعداد معدودی از کاروان‌ها در مدینه وجود دارند و اکثریت کاروان‌ها به مکه مکرمه رسیده و در این شهر اسکان یافته اند.

شهر مدینه منوره نیز تا آخر زمان روز سه شنبه از زائران کشورمان خالی می‌شود و همه زوار ایرانی در مکه وجود خواهند یافت و آماده وجود در مشاعر مقدسه خواهد شد.

 انتهای مطلب/ 

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
رندرهای تازه سری پیکسل 9 گوگل لو رفت_تاشکن

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع