خوش آمدید

خدمات سئو سایت

فشاری برای کسب امتیاز روبه رو ایران حس نمی‌کنیم_تاشکن


به گزارش تاشکن

سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان:

سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان می‌گوید فشاری بابت کسب نتیجه در بازی روبه رو ایران روی تیمش نیست.

ادامه مطلب
مسابقه با اردن آخرین فرصت پیش از جام ملت‌هاست


به گزارش

خبرگزاری موج


، تیم ملی فوتبال ازبکستان در جریان هفته پایانی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا، از ساعت ۲۰:۳۰ فردا سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی میهمان تیم ملی فوتبال ایران است. سرکو کاتانچ سرمربی ازبکستان در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: ما برای بازی برابر ایران آماده هستیم. تا الان چندبار با ایران بازی کردیم. می‌دانیم ایران تیم خوبی است. چون او گفت و گو صعود اشکار شده، انتظار داریم فردا بازی خوبی ناظر باشیم و بازیکنانم کارت زرد و قرمز نگیرند. ما تیم قدرتمندی هستیم و امیدوارم فردا ناظر بازی خوبی باشیم.

او در ادامه گفت: هر بازی متفاوت است و امکان پذیر فردا با بازیکنان جدیدی بازی کنیم و امکان پذیر ایران هم با بازیکنان تازه بازی کند. هنگامی با ایران بازی می‌کنیم که ستاره‌هایی همانند طارمی دارد، باید حواسمان جمع باشد. امیدوارم فردا هواداران بازی خوبی ببینند اما فشاری از نظر نتیجه روی ما نیست.

ادامه مطلب
تشکیل پسته در ۲۷ استان درآمد یک میلیارد دلاری برای ایران داشته است_تاشکن

سرمربی ازبکستان درمورد این که آیا از ماشاریپوف و اورونوف درمورد ایران سوال کرده است یا خیر، او گفت: خیر، نمی‌خواهم فردا این بازیکنان را بازی بدهم، اما شوخی کردم. خوشحالم آن‌ها در ایران بازی می‌کنند. اورورنوف زیاد پیشرفت کرده و از نظر تمرینی کارکرد مساعد دارد. امیدوارم فردا برای تیم بازی کند چون بعضی اوقات بازیکنان برای خودشان بازی می‌کنند. ایران همیشه روال با ثباتی دارد.

کاتانچ درمورد بازی دادن به بازیکنان جوان ازبکستان او گفت: فردا خواهید دید. به گمان زیاد قلعه‌نویی هم موافق است، چرا که کارت‌های زرد این دوره به دور سپس می‌رود و برای این نوشته گله‌مند هستیم.

این چنین اوتکیر یوسوپوف، بازیکن تیم ملی فوتبال ازبکستان در این نشست خبری فرمود: انتظار بازی خوبی با ایران داریم و می‌خواهیم با برد به ازبکستان برگردیم و مردم خودمان را خوشحال کنیم.

ادامه مطلب
جمعه بورکینافاسو با تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع