خوش آمدید

اپل از انتشار اپ شبیه‌ساز ویندوز در اپ استور جلوگیری کرد

اپل از انتشار کردن اپ همانند‌ساز ویندوز در اپ استور جلوگیری کرد_تاشکن


به گزارش تاشکن

در فروردین‌ماه، اپل تغییراتی در قوانین خود اعمال کرد که به‌جهت آن امولاتورها یا همانند‌سازهای بازی‌های قدیمی می‌توانند به اپ استور همراه شوند. اما به‌نظر می‌رسد این قوانین تازه هم چنان برای همه موارد صادق نیست؛ چراکه به‌تازگی تیم بازدید اپ‌ اپل خواست گسترش‌دهندگان اپلیکیشن UTM SE را رد کرده؛ این اپلیکیشن همانند‌ساز سیستم‌عامل‌های کامپیوتر ازجمله ویندوز برای آیفون و آیپد است.

بر پایه پست UTM در ایکس، بعد از تقریباً دو ماه فرایند بازدید، اپل می‌گوید که UTM SE را در اپ استور انتشار نخواهد کرد، این چنین این اپ اجازه انتشار کردن در فروشگاه‌های شخص ثالث اروپا را نخواهد داشت. به عبارتی تحول قوانین تازه که به دیگر همانند‌سازها اجازه می‌دهد در نهایت به iOS همراه شوند، درمورد UTM اعمال نمی‌شود.

اپل از انتشار کردن اپ همانند‌ساز ویندوز در اپ استور جلوگیری کرد_تاشکن ۱۹

عدم انتشار کردن اپ همانند‌ساز کامپیوتر UTM در اپ استور

UTM می‌گوید که اپل به آن‌ها حرف های است که «کامپیوتر یک کنسول نیست» و به همین علت انگارً از انتشار کردن این اپ امتناع کرده، هرچند به حرف های UTM کامپیوترها نیز می‌توانند بازی‌ها را اجرا کنند. به این ترتیب می‌توان نتیجه گرفت که قوانین تازه اپ استور، همانند‌سازهای محیط‌های سیستم‌عامل‌ها را شامل نمی‌شود. اپل حتی اجازه انتشار کردن این اپ‌ها را در فروشگاه‌های اپلیکیشن شخص ثالث در اروپا نمی‌دهد.

ادامه مطلب
جبلی در جمع مستندسازان: برای ادامه راه باید ریل گذاری تازه تشکیل کرد

یقیناً قابل‌ذکر است که نسخه‌های اولیه ویندوز و داس که روی UTM SE اجرا خواهد شد، همانند برنامه‌های Commodore 64 ،Commodore Amiga و Atari ST می باشند که همه انها همانند‌سازهای کاربردی در iOS دارند.

1718007901 987 اپل از انتشار کردن اپ همانند‌ساز ویندوز در اپ استور
اپل از انتشار کردن اپ همانند‌ساز ویندوز در اپ استور جلوگیری کرد_تاشکن ۲۰

ماجرای تازه، شامل نسخه مک برنامه UTM Virtual Machines نمی‌شود. این برنامه اکنون در مک اپ استور وجود دارد و به کاربران مک این امکان را می‌دهد که ویندوز ۱۰، ۱۱، لینوکس اوبونتو یا حتی نسخه‌های قدیمی‌تر macOS را به‌صورت همانند‌سازی‌شده اجرا کنند.

ادامه مطلب
شب گردشگری اروند برگزار می‌بشود

پیش‌ازاین UTM اسکرین‌شات‌هایی از نسخه iOS و iPadOS را در وب‌سایت خود انتشار کرده می بود، اما اکنون می‌گوید تا وقتی که اپل موضع خود را تحول ندهد، از اراعه این اپلیکیشن صرف‌نظر خواهد کرد.


دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی