خوش آمدید

معرفی ۵۱۰۰ تولیدی مواد غذایی به مراجع قضایی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

کنترل شرایط بهداشتی انبارهای مواد غذایی و آشامیدنی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالعظیم بهفر، با اشاره به این که وفق قانون موارد خوردنی آشامیدنی آرایشی و بهداشتی، نظارت بر مراکز نگهداری و سردخانه‌ها مشمول اخذ مجوزهای بهداشتی است، اظهار کرد: اداره کل امور فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی با مقصد کنترل شرایط بهداشتی در مراکز نگهداری مواد و فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی، بعد از بازنگری حداقل ضوابط فنی بهداشتی انبارهای نگهداری فرآورده‌های غذایی و بهداشتی در ۱۳۹۳، به طور مستمر عمل به برسی شرایط بهداشتی انبارش در مراکز مذکور و رتبه بندی آنها می‌کند.

او گفت: در صورت عدم مراعات شرایط قابل قبول سازمان غذا و دارو در انبارهای مواد خوراکی و یا آشامیدنی مطابق با قانون برخورد خواهد شد.

به حرف های بهفر، نظارت بر مراعات مقررات و ضوابط بهداشتی در انبارها و مراکز نگهداری فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی به منظور کنترل و نگه داری سلامت محصولات و در پی آن سلامت جامعه الزامی است و قسمت مهمی از زنجیره فراهم غذا محسوب می‌شود.

ادامه مطلب
وجود خون در ادرار نشانه ابتلا به کدام بیماریست؟

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

سلامتی

اخبار تکنولوژی