خوش آمدید

پلمب ۵ واحد آلاینده غیر مجاز در شهرستان ری

پلمب ۵ واحد آلاینده غیر مجاز در شهرستان ری_تاشکن


به گزارش تاشکن

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری، از پلمب سه واحد انبار و فرآوری پوست گوسفند و دو واحد جمع آوری و بازیافت‌ پسماند غیر مجاز در روستای فیروزآباد این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد رستگاری رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری با اشاره به این که بعد از شناسایی پنج واحد آلاینده فعال توسط کارشناسان این اداره، با صدور اخطاریه‌های قانونی نسبت به غیرمجاز بودن و عدم مجوز قانونی برای ادامه فعالیت این واحدها عمل شد، اظهار کرد: این کارگاه‌ها با دقت به مراعات نکردن معیارهای زیست محیطی و عدم دقت به اخطاریه‌های صادره، با اخذ دستور قضائی این واحدها پلمب و متصدی واحدها به مراجع قضائی معارفه شدند.

وی با اشاره به این که برابر قانون مدیریت پسماند، جمع‌آوری و فروش پسماند بدون اخذ مجوز از مراجع ذیربط ممنوع است،فرمود: برخورد با واحدهای آلاینده در دستور کار این اداره قرار داشته و دیگر ادارات ذیربط نظیر بخشداری و دهیاری‌ها هم باید تکالیف خود در این نوشته را به جد انجام بدهند.

ادامه مطلب
اولین راهپیمایی در فضا توسط الکسی لئونوف_تاشکن

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری خاطر نشان کرد: این اداره در راستای اجرای ماموریت های سازمانی خود با هر گونه واحد آلاینده محیط زیست که حقوق شهروندی را نادیده می‌گیرند برابر قانون عمل خواهد کرد.

 انتهای مطلب/ 

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
عوارض باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع